9 клас

Дистанційне навчання 2025

14 січня, 2025

Тема уроку: Оноре де Бальзак " Людська комедія". Історія створення повісті "Гобсек"

1.Експрес урок: «Людська комедія» Оноре де Бальзака




2. 



3. Повість "Гобсек". Образ лихваря



4. Пройти тест



























6 березня

Тема уроку: Динаміка образу Елайзи Дулітл
1. Відеоурок



2. Висновок

     Пігмаліон» Дж. Б.Шоу представляє собою картину становлення людини, динаміку розвитку її свідомості. Видатний драматург показує три стадії розвитку свідомості Елізи-Галатеї: безграмотна квіткарка,.. «майже леді»,.. справжня леді, що може вести гостру дискусію. Елайза змінюється протягом усієї п'єси. Проте основа особистості, темперамент зберігаються. ЕлайзаДулітл стає сильною мовною особистістю, однак вона також отримує нові обов'язки; тягар відповідальності за себе та оточуючих її людей лягає на плечі молодої дівчини.

3. Домашнє завдання. Написати твір-мініатюру «Майбутнє Елайзи Дулітл».

 














































є











30 травня
Тема уроку: Узагальнення вивченого матеріалу

1. Унікальні бібліотеки світу


2. В країні незвичайних книг



                                          Література на 10 клас


1. Гомер "Одіссея"
2. Данте "Божествена комедія", ч. І "Пекло"
3.     Вільям Шекспір  «Гамлет».
4.     Ернст Теодор Амадей Гофман  «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер».
5. Ф. Стендаль "Червоне і чорне"
6.     Оскар Вайльд  «Портрет Доріана Грея»
7.     Моріс Метерлінк  «Синій птах».
8.     Ромен Гарі  «Повітряні змії».
9.     Йоанна Яґелло  «Кава з кардамоном».

   Дякую за роботу, гарних канікул і приємних сюрпризів!







Тема уроку: Ерік Вольф Сігел  «Історія одного кохання». Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта.


1. Експрес урок: Історія кохання Еріка Сігала



2. Цікаво про письменника






3. Неймовірна книга про кохання. "Історія одного кохання" Читати

Буктрейлер до книги










Фільм " Історія кохання"

4. Знайомство з героями твору




5. Домашнє завдання: 1. Висловіть свої враження від твору.  2. Чи згодні ви із таким фіналом твору? ( Думку аргументуйте) Роботу підписуйте, вказуйте дату! 


                 











 20 квітня                                     

Тема уроку: Натовп і влада у романі. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві

1. Cловникова робота
Цивілізація — розвинене суспільство з високою матеріальною культурою, передовою наукою, технікою.
Культура — усі матеріальні й духовні цінності, створені розумовою та фізичною працею.
Абсурд — безглуздя.
Крах – катастрофа.

Антиутопія — вигадане суспільство, яке є антитезою утопії. Зазвичай для нього характерний гнітючий суспільний контроль, що здійснюється авторитарним або тоталітарним урядом.
             2. Тоталітарний, або авторитарний, режим заснований на страху громадян і на диктаті правлячих кіл.
У романі виникає з перших сторінок тема протесту проти небажаного майбутнього, тема заперечення суспільства, де людина є придатком машини, де нівелюється особистість. У романі звучать гіркі слова: «Ми живемо в час, коли люди вже не являють собою цінність.. Людина в наш час - як паперова серветка: в неї сякаються, бгають, викидають, беруть нову, сякаються, бгають, викидають ... Люди не мають свого обличчя ».
                 3. Натовп — це скупчення неорганізованих людей, стурбованих фактором зовнішньої провокації. Натовп можна охарактеризувати як тимчасове об’єднання великої кількості людей, що мають безпосередній контакт між собою та майже ідентично реагують на певні стимули.
      — Влада в тоталітарному суспільстві зацікавлена в тому, щоб народ, маси були покірними, духовними рабами, які приймали все, що ця влада їм запропонує. Прозріння буває важким і небезпечним, як це показано у творах Р. Д. Бредбері, зокрема у романі «451° за Фаренгейтом».


4. Перегляньте відеоурок "Аналізуємо роман Р.Бредбері" 


Домашнє завдання: Виконати письмово завдання 5 с. 295  і надіслати в електронний щоденник                  




























Березень
Тема уроку: Генрік Ібсен "Ляльковий дім"

2. Експрес урок.  Чи варто порушувати закон? https://www.youtube.com/watch?v=EAO_yBkDUGs

3. Робота над будовою твору

Експозиція — напередодні Різдва, показане життя родини Хельмерів Зав’‎язка — у будинку Хелмерів з’‎являються фру Лінне та Нільс Крогстад: фру Лінне просить допомогти їй знайти роботу, а Крогстад — зробити йому «послугу».

Розвиток дії — Крогстад шантажує Нору. Жінка у відчаї шукає вихід зі скрутного становища.

Кульмінація — лист від Крогстада, з якого Торвальд дізнається про злочин дружини, а Нора — правду про Торвальда.

Розв’‎язка — Нора йде із дому, відкритий фінал.


4. Символи твору:

Ляльковий будинок - Дім із несправжніми, фальшивими цінностями
Новорічна ялинка - Спочатку — зелена та вбрана, потім — облізла й непотрібна, як і сімейне життя Нори
Мигдалеве печиво -Улюблені ласощі героїні. Спочатку їла його, ховаючись від чоловіка, потім почала робити це відкрито. Спочатку була слухняною «лялькою» в руках чоловіка, а потім стала живою, мислячою людиною
Образ тарантели - Бурхливий, емоційний танець як передвісник потрясінь
Маскарадні костюми - Життя має не тільки зовнішній бік, але і внутрішній, воно примушує героїв знімати маски, показувати справжнє обличчя
Різдво - Народження чогось нового у житті головних героїв. Нора відчула себе не лялькою, а людиною, Торвальд, втрачаючи дружину, починає розуміти, що потрібне чудо, щоб сім’‎я, як раніше, була справді щасливою

5. Суперечливий образ Нори:


 
Домашнє завдання: Письмово, в електронний щоденник. Запитання - Чому Нора наважилась покинути дітей? Чому каже " їм не потрібна така мати"?




















Лютий  
Тема уроку: М.В. Гоголь "Ревізор"
1. Життя і творчість Гоголя

Українці, що змінили світ

2. Експрес урок. Гоголь проти корупції

3. Фільм Ревізор зайти за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=HykkSSdeyk0&t=2177s




Читати повість "Шинель"https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=402
















































































Відповідь надіслати у Microsoft Office Word на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com . 


30 березня


Відповідь надісл



   


                                                 Вівторок 13 квітня, 9Б

                       Середа 14 квітня, 9а

Тема уроку: Гарпер Лі. «Убити пересмішника». Реалії американської історії та їх відображення у творі.

1. Як завжди починаємо із знайомства з письменницею




Класику треба знати. Гарпер Лі


2. Роман "Убити пересмішника"







Огляд роману


Події роману


Цікаві факти  про роман


3. Домашнє завдання: Прочитати онлайн роман  та скласти письмово паспорт твору  "Убити пересмішника"

Відповідь надіслати  на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com 



                                 П'ятниця 16 квітня, 9А                                                                   Понеділок 19 квітня, 9Б


Тема уроку: «Убити пересмішника». Проблема входження молоді в дорослий світ, зіткнення із жорстокістю.


Закріплення нового матеріалу.

1. Проблеми відсутності толерантності і справедливості в південних штатах провінційної Америки першої третини XX століття покладені в основу книги «Убити пересмішника».

2.     «Хвилинка роздумів»: «Які проблеми, розкриті у творі, залишаються актуальними донині? Чого роман може навчити сучасну дитину або дорослу людину?»

(Соціальна нерівність; проблеми родини та виховання; проблема оточення, у якому ростуть діти; дискримінація; справедливість; толерантність, тема добра і зла, справедливості і несправедливості, тема людини і суспільства,  відношення між батьками і дітьми, відношення дітей до оточуючих, віра в перемогу)



Перед вами головні герої твору, ви впізнали їх?

-        Головні герої твору –  в більшості  діти. Які вони? Як живуть? Що впливає на їхній світогляд? Як протягом років змінюються їхні характери, погляди?  Яке у них ставлення до батька, дорослих людей? Які моральні ідеали висвітлюються у творі? 

3.     Створення опорної схеми «Герої твору «Убити пересмішника»
( В зошит письмово)

Параметри порівняння
Діти на початку твору
Діти наприкінці твору
Риси характеру


Ставлення одне до одного


Ставлення до дорослих


Захоплення, інтереси

             4. Проблемне питання

-         Як гадаєте, чому твір має назву «Убити пересмішника»?

( відповіді учні)

Вчитель:



Світ дорослих для дітей видається жорстоким. Вони не можуть спокійно реагувати на історію з негром і тому вважають , що це однаково як убити пересмішника, тобто зробити великий гріх. Джіна  порівняла життя Тома Робінсона з пересмішником і зрозуміла, що люди такі жорстокі. Повернемося до твору. З цього приводу хочеться зачитати слова батька до сина: « Я б хотів, щоб ти стріляв на городі по металевим пляшкам. Але знаю, ти почнеш убивати пташок. Якщо зумієш влучити в пересмішника, стріляй скільки завгодно, але пам’ятай: убити пересмішника – то великий гріх. Я вперше чув, щоб Аттікус про що-небуть казав – гріх, і запитав міс Моді, чому – гріх?

-         Твій батько правий – сказала міс Моді. Пересмішник – сама найкраща пташка, вона тільки співає нам на радість. Пересмішники не клюють ягоди в саду, не гніздяться в стріхах, вони тільки те й роблять, що співають для нас свої пісні. Ось чому убити пересмішника – великий гріх».

-         У творі «Убити пересмішника» висвітлюється багато моральних і суспільних проблем. Америка 30-х років ХХ століття представляла собою країну, чорношкіре населення якої було позбавлене громадянських прав. Знаючи про це, Аттікус Фінч все ж береться захищати негра, знаючи заздалегідь, що програє справу.

-         Чому автор висвітлює цю історію? Що хоче цим показати? Як у творі показано, що чорношкірі мешканці поважають адвоката Аттікуса Фінча?( є в країні чесні і порядні люди, здатні розуміти проблеми людей, у яких може бути і інший колір шкіри. Негри до останнього не покидали судове приміщення і тільки коли адвокат виходив, вони шанобливо піднялися)


               Неймовірно зворушлива історія дорослішання дітей в умовах расової дискримінації і нетерпимості, де все ж знаходиться місце милосердю та доброті. Вони живуть своїм життям, у них свої мрії та фантазії, свої переживання та страхи ... І ось саме ці самі страхи дозволяють Джіму і Всевидьку побачити  світ з іншого боку. 

2.  Завдання: Письмово
                                  Літературний диктант 
1. Де відбуваються події, описані в романі?
2. «Майже всі люди хороші, Всевидько, коли врешті -решт зрозумієш їх». Кому із героїв належать ці слова ?
3. За що Аттікус поважав місіс Дюбоз?
4. Чим захоплювалась міс Моді?
5. Який перший подарунок знайшли діти в дуплі дерева?
6. Чия фотографія на конкурсі виграла 5 доларів?
7. Що подарував Аттікус дітям на Різдво?
8. Який твір читав Джим місіс Дюбоз?
9. Чи були у Келпурнії свої діти?
10. «Найвлучніший стрілок на увесь округ Мейкомба?» Про кого так говорить міс Моді?
11. Кого в романі звати Чарльз Бейкер Харріс?
12. Що загубив Джим під час нічних походеньок біля будинку Артура Редлі?

Відповідь надіслати на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com Роботу підписуйте, вказуйте дату! 


























































15 лютого
Тема уроку: "Стара" і "нова" драма. Зміни в драматургії кінця 19 - початку 20 століття.
1. Теорія літератури

        Порубіжжя ХІХ-ХХ ст. у європейському літературному процесі подарувало світові нове розуміння людини, митця та його особливого впливу на суспільство. Відкривши новий духовний простір, література сягнула далеко за межі традиційних тем й у глибини людської душі, не підвладні реалістичному дослідженню.

      Театральну і драматичну естетику межі століть сформували творчі відкриття Г. Ібсена, Ю. А. Стріндберґа, К. Гамсуна, М. Метерлінка та ін.

 Драматургія останньої третини ХІХ ст. вирізняється пошуком нових форм зображення дійсності засобами мистецтва. Так з’являється «нова драма».

    Засновником «нової драми» вважають норвежця Генріка Ібсена. його ідеї підхопили німецький драматург Ґ. Гауптман, англійський — Дж. Б. Шоу, шведський — Ю. А. Стріндберґ, бельгійський — М. Метерлінк, французький — Е. Золя, російський — А. Чехов, український — В. Винниченко та ін.

«Стара драма»

Об’єкт порівняння

«Нова драма»

Події в житті персонажа

Трагедія

Життя особистості в суспільстві

Людина в незвичайних ситуаціях

Предмет

зображення

Людина сама створює певну складну ситуації

Відбувається зовнішній конфлікт між окремими особистостями

Центр уваги

Внутрішні, глибинні суперечності самої дійсності, зіткнення ідей, протиріч у душі й думках однієї людини

Через особисті якості людини

Драматичний

конфлікт

Через ідеали людини

Трагедія, комедія, драма

Жанр

Трагікомедія («драма ідей», інтелектуальна, аналітична драма)

Узагальнений тип людини

Головний герой

Людина середнього класу, незвичайна особистість

Головні та другорядні, позитивні й негативні

Решта героїв

Виступають у творі то головними, то другорядними, характери неоднозначні, сповнені суперечностей

Порушує реальні проблеми, повчає, робить висновки

Автор

Відтворює духовні пошуки, терзання. Не дає однозначних відповідей

Спостерігає, отримує враження

Читач, глядач

Переживає разом із героями, дискутує з ними та про них

Має зрозуміле, чітке та очікуване завершення, розв’язку

Фінал твору

Відкритий, незавершений, спонукає до дискусій, роздумів

    

         «Нова драма» поставила в центрі уваги особистість, але не в її соціальних зв’язках, а в площині духовності, індивідуальних переживань і відчуттів загальної атмосфери епохи на зламі століть. Драматурги прагнули розкрити «трагедію життя», а не «трагедію в житті», закликали до осмислення глибинної сутності дійсності, пошуку гармонії. Театр стає «інтелектуальним», «дискусійним». на перший план виходить внутрішній конфлікт, а не зовнішня дія. У «новій драмі» вже можна помітити ознаки модернізму — символізм, імпресіонізм, неоромантизм тощо.

       Новими й не зовсім звичними на сценах театрів були картини повсякденного життя, побуту банкірів, комерсантів, адвокатів і навіть робітників, злидарів. Чи не вперше почали порушувати жіноче питання, проблему ґендерної рівності. У п’єсах стало більше критичного, викривального пафосу.

Було навіть переосмислено природу драматичного жанру. У житті часто сумне поєднується із комічним і навпаки, тому розвивається новий жанр трагікомедії. Замість «любовних трикутників», таємниць, кримінальних злочинів, тобто «зовнішньої інтриги» драматурги вирішили звертатися до показу ідейних конфліктів (Б. Шоу), внутрішньої прихованої інтриги (М. Метерлінк), складної гри підтекстів (А. Чехов).

        Герої «нової драми» вирізняються суперечливими характерами, часто навіть складно визначити, хто з них головний, а хто — другорядний, у кого переважають позитивні риси, а в кого — негативні. Інколи вони протягом твору виступають то головними, то другорядними. Персонажі розмовляють сучасною літературною мовою, використовують просторічну лексику, чим наближаються до глядача (читача). П’єси вже не мають зрозумілого, завершеного закінчення — його доводиться додумувати самому читачеві чи глядачеві. Виникнення «нової драми» завдяки широкому резонансові суттєво вплинуло на гуманізацію всього суспільства.



2 Біографія Г. Ібсена



Домашнє завдання: Порівняльну таблицю "старої" та "нової" драми записать у зошит. Прочитати драму Генріка  Ібсена "Ляльковий дім", ознайомитись із біографією письменника

































































































































12 січня, 2021

Тема уроку: Оноре де Бальзак "Гобсек". Влада золота та її філософія у повісті

1.Експрес урок: «Людська комедія» Оноре де Бальзака



2. Влада золота у творі 


Відео урок
Висново. Що значили гроші для героїв повісті...


Домашнє завдання: Прочитати повість. Письмово відовісти на запитання " Скільки вам потрібно грошей для щастя і на щоб ви їх потратили?"Відповідь надішліть мені на електронну пошту: makarenkolid08081991@gmail.com















Дистанційне навчання 2020
23, 27 листопада
Тема уроку: О.С. Пушкін- життя і творчість. Лірика
1. Життя поета


2. Відео урок. Любовна лірика Пушкіна



3. Завдання: Переглянути відео, прочитати підручник с. 81-88. Вивчити напам'ять
"Я мить чудову пам'ятаю". Читати роман ''Євгеній Онєгін''

30 листопада
Тема уроку: О.С.Пушкін. Роман у віршах "Євгеній Онєгін"

1. Аналіз роману

2. "Роман Евгений Онегин" - энциклопедия русской жизни



3. Характеристика образів




4. Фільм "Євгеній Онєгін"



Завдання: Виконати письмово.  Відповідь надішліть мені на електронну пошту: makarenkolid08081991@gmail.com

1. Скласти план до другої глави.
2. Чому Євгеній Онєгін впав у"хандру", почав нудьгувати?


2 грудня
Тема уроку: Роман "Євгеній Онєгін".  Дзеркальна композиція твору. 

1. Особливості композиції твору                           

               Автор використовує прийом симетрії воротної симетрії або дзеркальної композиції), раптового обривання сюжету (у найдраматичніший момент), інверсії (після І монологу героя  подається  опис петербурзького періоду життя Онєгіна, і сюжет обривається раптово). Крім того відбувається ретардація – уповільнення дії (ритм у селі не такий швидкий, як в Петербурзі), а основний принцип зображення – контраст іантитеза (і зовнішні прояви життя – столиця й провінція, і внутрішній світ героїв – глибина і посередність).
-         Докладніше розглянемо сутність поняття «дзеркальна композиція». Сутність дзеркальної композиції зводиться до формули: кохання Тетяни  – лист героєві – відповідь Онєгіна – дуель Онєгіна з Ленським (кульмінація всього роману) -  кохання Онєгіна  – лист до героїні – відповідь Тетяни.


2. Образи роману



Завдання: Охарактеризувати образ Онєгіна і Тетяни. Завдання 8  стор.115  теж письмово. Зробити конспект сьогоднішнього уроку із сторінки блогу

Відповідь надішліть мені на електронну пошту: makarenkolid08081991@gmail.com




















































Завдання на тиждень з  16  по  27  березня
ТЕМА УРОКУ:  Г.Ібсен "Ляльковий дім".  Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої). Відкритість фіналу.
Завдання: 

  • Опрацювати розділ підручника "Коментар архіваріуса" (ст.238 - 240);
  • письмово відповісти на запитання 3, 4 і 5 (ст. 240 "Перевірте себе")  
  • Опрацювати сторінки підручника 253 - 256:
  • скласти візитну картку Бернарда Шоу і записати в зошит;
  • на сторінках 258-259 дізнаєтеся про міф, який покладено в основу п'єси "Пігмаліон"
  • прочитати п'єсу "Пігмаліон" (в підручнику є уривки твору, ст.260 - 267)


ТЕМА УРОКУ: Бернард Шоу (18561950). «Пігмаліон». Особливості світогляду Б. Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п’єсі «Пігмаліон».
Завдання:  
  • Опрацювати сторінки підручника 253 - 256:
  • скласти візитну картку Бернарда Шоу і записати в зошит;
  • на сторінках 258-259 дізнаєтеся про міф, який покладено в основу п'єси "Пігмаліон"
  • прочитати п'єсу "Пігмаліон" (в підручнику є уривки твору, ст.260 - 267)


Ібсен
Завдання . Прочитати п'єси "Ляльковий дім" Генріка Ібсена і "Пігмаліон" Бернарда Шоу і виконати тести.

Тести

Б. Шоу


Пігмаліон

Фільм Ляльковий дім

Експрес-урок.

                                              Завдання  на 24, 27 березня

Завдання 8, 9, 10 підручник с.250 виконати письмово і надіслати мені, вказуйте прізвище

                                  Вівторок 7 квітня, 9А

                                   Четвер 9 квітня, 9Б

 Всім доброго ранку, я вас вітаю, я впевнена, що настрій у вас  гарний і ми можемо починати нашу роботу. Я вірю у вас!

Тема уроку: Підготовка до контрольної роботи з теми "Нові тенденції у драматургії". Написання твору - роздуму

Завдання:  Теми твору знайдете на с. 271 у підручнику. 

Відповідь надіслати у Microsoft Office Word на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com

Роботи роздруковуються і зберігаються, тому хто немає своєї електронної адреси створіть і надсилайте. 

Обміркуйте і визначіться про що ви будете писати. На допомогу вам надсилаю вимоги до написання твору. Натисніть і відкриєте інформацію за посиланням

ВИМОГИ ДО ТВОРУ

Мета – вироблення вміння виражати свої літературні погляди, співвідносити їх з критичною літературою.
Зразок
         Сьоме вересня (в старших класах можна цифрами на полях) – 7.09
         Класний контрольний твір
         Назва твору                                                                                                      
        Твір складається із трьох частин: вступ, основна частина  і висновок.
       Цитат у творі небагато (2-3).  Цитата пишеться в лапках і вказується автор. Якщо зберігається віршований рядочок, лапки не ставляться, а цитата пишеться з нового рядочка. Якщо пишемо вірш підряд одним рядочком, то ставимо лапки. Якщо твір за творчістю одного автора, то пишемо його цитату без назви автора, а вказуємо в дужках із якого твору цитата.
Обсяг твору:              
·        9 кл.2,5-3,0 стор.,
      Головний недолік – це невміння  розкрити тему, відсутність власних думок, невміння користуватися текстом і цитатами, відсутність зв’язку із сучасністю. 
                           Як працювати над твором
1. Зміст твору має відповідати темі (про що писатимете) та основній думці (що ви стверджуватимете).
2. Не пишіть зайвого (що не стосується теми висловлювання).
3. Стежте за порядком викладу думок.
4. Використовуйте відомі вам мовні засоби зв'язку між реченнями в тексті.
5. Дбайте про мовленнєве оформлення.

                                П'ятниця 10 квітня

Всім доброго ранку, я вас вітаю, я впевнена, що настрій у вас  гарний і ми можемо починати нашу роботу. Я вірю у вас!

Тема уроку:  Контрольна робота з теми"Нові тенденції у драматургії". Написання твору - роздуму.

Завдання: Будьте уважні при написанні твору: чітко розмежовуйте абзаци, уникайте повторів, слідкуйте за логічністю викладу матеріалу. Роботу надіслати сьогодні.

Відповідь надіслати у Microsoft Office Word на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com

                                    Вівторок 14 квітня 9А

                                    Четвер 16 квітня 9 Б 
Доброго ранку, вітаю всіх, гарного настрою.Починаємо роботу.

Тема уроку: Література XX-XXI ст. Класична та масова література. Творчість Рея Бредбері. 

Завдання: Прочитайте с. 274 підручника

1) Ознайомтеся з біографією письменника

Це цікаво   

2) Прочитайте роман "451 градус за Фаренгейтом"


                                           П'ятниця 24 квітня

Всім доброго ранку, я вас вітаю, я впевнена, що настрій у вас  гарний і ми можемо починати нашу роботу. Я вірю у вас!

Тема уроку: Самостійна робота за романом Рея Бредбері "451° за Фаренгейтом". 

                            1.  ЛІТЕРАТУРНИЙ    ДИКТАНТ
                          Р. БРЕДБЕРІ «451  ЗА  ФАРЕНГЕЙТОМ»
1.     Події в романі відбуваються (де і коли?)…
2.     Замислитися над тим, що діється навколо, Гая Монтега спонукав(ла) …
3.     Нова сусідка Гая Монтега сказала йому, що  боїться своїх однолітків, бо …
4.     Механічного пса до дверей Монтега прислав …
5.     Сигнал тривоги на Монтега та його дім був поданий (ким?) … 
6.      Монтег спілкувався з Фабером за допомогою …
7.      Разом із зеленавою кулькою був спалений …
8.     Жінку Монтега  - Мілдред – цікавлять лише …
9.     Продовжіть думку Фабера: «Пересічні письменники лише ковзають по …»
10.   «Це те саме, що намагатися загасити пожежу з водяного пістолета», - так думав Монтег про (що?)…
11.    Наприкінці твору звучить легенда про …  
12.   Книга за Р.Бредбері – це …
     
            2. Розгорнута відповідь на запитання:
  Чому сьогодні люди читають менше книжок, ніж, півстоліття тому? Як, на вашу думку, розвиватимуться події далі,  чи стане книга потрібною?

                        Бажаю успіхів!



                                   Вівторок 28 квітня, 9А


                                  

                                  П'ятниця 8 травня

Всім доброго ранку, я вас вітаю, я впевнена, що настрій у вас  гарний і ми можемо починати нашу роботу. 




                                   Вівторок 12 травня, 9А


                                   Четвер 14 травня, 9Б


 Всім доброго ранку, я вас вітаю, я впевнена, що настрій у вас  гарний і ми можемо починати нашу роботу. Я вірю у вас!

Тема уроку: Проблема життя і смерті, любові і відданості у творі «Історія одного кохання». Підготовка до контрольної роботи 


1. Постановка проблемних запитань. Поміркуйте

- Чому щастя завжди коротке?

- Чи варто кохати по-справжньому?Адже велике справжнє кохання часто закінчується великою трагедією .                                                                                  

- Як жити далі після втрати коханої людини, як пережити таке горе?

- Чи є життя після смерті другої половинки, розлучення чи просто розлуки?

- Як вирішується конфлікт поколінь, драма батьківської та синової любові?

Ось головні проблеми твору, які нам сьогодні  доведеться розглянути
2Павутинка дискусії.
- Велике кохання – велика трагедія.  Чи варто будо відмовлятися Дженніфер від своєї мрії, а Оліверу конфліктувати з батьками?

3. Перегляд уривку з фільму «Останні години життя Дженні».
- Як Дженніфер сприйняла свою хворобу?
- Чому вона відмовилася від своєї мрії? 
- Що для Дженніфер і Олівера означало слово кохання?  (Ця історія про звичайну пару, чиє кохання було настільки справжнім, що він заради неї пішов на конфлікт із своїми батьками, а вона заради нього відмовилась від  своєї мрії побачити Париж. Так, вона померла, вона не побачила Париж. Та чи це головне в житті?)
- А як ви розумієте слово кохання?
 «Гроно». Створити гроно до слова  «кохання».
 
             
                Уважний читач, прочитавши цей твір,зрозуміє, що такі історії кохання уже зустрічались у світовій літературі.  Вони лиш перенесені у наш час. Назвіть такі твори. («Ромео і Джульєтта» В.Шекспіра, «Дари волхвів» О.Генрі, «Пурпурові вітрила « О.Гріна  і т.д.)


4. Підсумки
1.     Виразне читання останніх рядків твору.
Сам не знаючи чому, я повторив, що почув колись від нині мертвої красуні-дружини:
-         Кохання   — це коли ні про що не шкодуєш.
А потім я зробив те, чого ніколи не робив у його присутності, а тим
більше в його обіймах. Я заплакав.

Чи відповідають  ці слова змісту нашого уроку? Як ви можете пояснити їх ?

 5. Завдання: Повторити творчість Рея  Бредбері, Гарпер Лі, Еріка Сігела, пригадати їх твори, героїв, звернуть увагу на проблематику, згадайте поняття роман, фантастика, класична та масова література.

Опрацюйте с.273-302.





                                   П'ятниця 15 травня

Всім доброго ранку, я вас вітаю, я впевнена, що настрій у вас  гарний і ми можемо починати нашу роботу. Я вірю у вас!


Тема уроку: Контрольна робота 

Відповідь надіслати у Microsoft Office Word на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com . 

Оформлення роботи:

                                                          15 травня 
                 Контрольна робота за творчістю Р. Бредбері, Гарпер Лі, Еріка Сігела
                                    учня, учениці 9 класу
                                     Прізвище, ім'я


1. Бредбері почав писати у
а) 8 років;
б) 12 років;
в) 16 років;
г) 20 років.
2. Який твір Рея Бредбері є автобіографічним
а) «Марсіанські хроніки»;
б) «Все літо в один день»;             
в)  «Кульбабове вино»                        
г) «Людина в картинках»
3. Укажіть, що відбувається, коли температура досягає 451 градус за Фаренгейтом
а) кипіння води;
б) замерзання води;
в) горіння гасу;
г) горіння паперу.
 4. Яку назву мав перший варіант твору «451 градус за Фаренгейтом»
а) «Темний квартал»;
б) «Пожежник»;
в) «Марсіанські хроніки»;
г) «Вино з кульбаб».
5. Сукня, в яку одягнена Кларіс при першій зустрічі, була
а) жовта;
б) синя;
в) біла;
г) рожева.
6. Із пожежі будинку , господиня якого відмовилась виходити на вулицю і згоріла разом з книгами,  Монтег забирає книгу
а) коміксів
б)  про кохання
в)  історичну енциклопедію;
г) Біблію.
7.  В основу роману Гарпер Лі "Вбити пересмішника" покладені
а) події із особистого життя письменниці;
б) події гучного судового процессу, так званої Скоттсборзької справи;
в) вигадані події;
г) матеріали лекцій із судочинства.
8. Яка із  характеристик не стосується Аттікуса
а) чесний юрист, справжній джентельмен;
б) чудовий батько, прекрасна людина;
в) досвідчений фахівець, зразок для своїх дітей;
г) прихильниик расизму, завжди виступає  на стороні більшості.
9. Про кого йдеться у характеристиці: «Самотня людина, відокремлена від світу власними батьками через погану поведінку в юності, приречена на самотність, янгол-охоронець сусідських дітей»:
а) страхолюд Редлі;
б) Джем Фінч;
в) Ділл;
г) Аттікус.
10. Е. В. Сігел за освітою
а) магістр поетичного мистецтва і латини:
б) лікар;
в) журналіст;
г) юрист.
11. Який із видів діяльності не належить Сігелу:
а) спорт;
б) викладацька діяльність;
в) кінематографія;
г) юриспруденція.
12. Яка із перерахованих проблем не має місця в творі «Історія одного кохання»
а) любов та відданість;
б) зворушливе кохання сина мільйонера до дочки бідного італійського емігранта;
в) життя та смерть;
г) зрада кохання.
13. Твір «Історія одного кохання» побудований як
а) щоденник;
б)  ретроспективна розповідь;
в) розповідь в розповіді;
г) листування закоханих.
14. «Історію одного кохання» називають «літературним маніфестом покоління Бітлз» тому що
а) автор твору був членом рок-групи;
б) в ньому змальовано членів групи Бітлз;
в) в ньому знайшли відображення проблеми життя 60-их років, часу виникнення і діяльності групи;
г) книга була видана за кошти групи.
15.Фільм, знятий за твором Е Сігела, отримав премію Оскар за
а) найкращу жіночу роль;
б) найкращу оригінальну музику;
в) найкращу чоловічу роль;
г) як найкращий фільм-драма.

16. Розгорнута відповідь на запитання «Якби вам дозволили взяти з собою одну книгу, яку б із цих трьох ви б взяли. Чому?». Відповідь аргументуйте.

Бажаю удачі!



                                Вівторок 19травня, 9А                                                                     Четвер 21травня, 9Б

Тема уроку: Узагальнення вивченого матеріалу