Дистанційне навчання 2025
Дистанційне навчання 2025
14 січня, 2025
Тема уроку: Оноре де Бальзак " Людська комедія". Історія створення повісті "Гобсек"
1.Експрес урок: «Людська комедія» Оноре де Бальзака
2.
3. Повість "Гобсек". Образ лихваря
4. Пройти тест
6 березня
Тема уроку: Динаміка образу
Елайзи Дулітл1. Відеоурок Пігмаліон» Дж. Б.Шоу представляє собою картину
становлення людини, динаміку розвитку її свідомості. Видатний драматург показує
три стадії розвитку свідомості Елізи-Галатеї: безграмотна квіткарка,.. «майже
леді»,.. справжня леді, що може вести гостру дискусію. Елайза змінюється
протягом усієї п'єси. Проте основа особистості, темперамент зберігаються.
ЕлайзаДулітл стає сильною мовною особистістю, однак вона також отримує нові
обов'язки; тягар відповідальності
за себе та оточуючих її людей
лягає на плечі молодої дівчини.
3. Домашнє завдання. Написати твір-мініатюру «Майбутнє Елайзи Дулітл».
є
30 травня
Тема уроку: Узагальнення вивченого матеріалу
Пігмаліон» Дж. Б.Шоу представляє собою картину
становлення людини, динаміку розвитку її свідомості. Видатний драматург показує
три стадії розвитку свідомості Елізи-Галатеї: безграмотна квіткарка,.. «майже
леді»,.. справжня леді, що може вести гостру дискусію. Елайза змінюється
протягом усієї п'єси. Проте основа особистості, темперамент зберігаються.
ЕлайзаДулітл стає сильною мовною особистістю, однак вона також отримує нові
обов'язки; тягар відповідальності
за себе та оточуючих її людей
лягає на плечі молодої дівчини.
3. Домашнє завдання. Написати твір-мініатюру «Майбутнє Елайзи Дулітл».
1. Унікальні бібліотеки світу
2. В країні незвичайних книг
Література на 10 клас
1. Гомер "Одіссея"2. Данте "Божествена комедія", ч. І "Пекло"3. Вільям Шекспір «Гамлет».4. Ернст Теодор Амадей Гофман «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер». 5. Ф. Стендаль "Червоне і чорне"6. Оскар Вайльд «Портрет Доріана Грея» 7. Моріс Метерлінк «Синій птах». 8. Ромен Гарі «Повітряні змії». 9. Йоанна Яґелло «Кава з кардамоном».
Дякую за роботу, гарних канікул і приємних сюрпризів!
Тема уроку: Ерік Вольф Сігел «Історія одного кохання». Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта.
1. Експрес урок: Історія кохання Еріка Сігала
2. Цікаво про письменника
3. Неймовірна книга про кохання. "Історія одного кохання" Читати
Фільм " Історія кохання"
4. Знайомство з героями твору
5. Домашнє завдання: 1. Висловіть свої враження від твору. 2. Чи згодні ви із таким фіналом твору? ( Думку аргументуйте) Роботу підписуйте, вказуйте дату!
20 квітня
Тема уроку: Натовп і влада у романі. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві
1. Cловникова робота Цивілізація — розвинене суспільство з високою матеріальною культурою, передовою наукою, технікою. Культура — усі матеріальні й духовні цінності, створені розумовою та фізичною працею. Абсурд — безглуздя. Крах – катастрофа.
Антиутопія — вигадане суспільство, яке є антитезою утопії. Зазвичай для нього характерний гнітючий суспільний контроль, що здійснюється авторитарним або тоталітарним урядом. 2. Тоталітарний, або авторитарний, режим заснований на страху громадян і на диктаті правлячих кіл. У романі виникає з перших сторінок тема протесту проти небажаного майбутнього, тема заперечення суспільства, де людина є придатком машини, де нівелюється особистість. У романі звучать гіркі слова: «Ми живемо в час, коли люди вже не являють собою цінність.. Людина в наш час - як паперова серветка: в неї сякаються, бгають, викидають, беруть нову, сякаються, бгають, викидають ... Люди не мають свого обличчя ». 3. Натовп — це скупчення неорганізованих людей, стурбованих фактором зовнішньої провокації. Натовп можна охарактеризувати як тимчасове об’єднання великої кількості людей, що мають безпосередній контакт між собою та майже ідентично реагують на певні стимули. — Влада в тоталітарному суспільстві зацікавлена в тому, щоб народ, маси були покірними, духовними рабами, які приймали все, що ця влада їм запропонує. Прозріння буває важким і небезпечним, як це показано у творах Р. Д. Бредбері, зокрема у романі «451° за Фаренгейтом».
Домашнє завдання: Виконати письмово завдання 5 с. 295 і надіслати в електронний щоденник
БерезеньТема уроку: Генрік Ібсен "Ляльковий дім"
2. Експрес урок. Чи варто порушувати закон? https://www.youtube.com/watch?v=EAO_yBkDUGs
3. Робота над будовою твору
2. Експрес урок. Чи варто порушувати закон? https://www.youtube.com/watch?v=EAO_yBkDUGs
3. Робота над будовою твору
Експозиція — напередодні Різдва, показане життя родини Хельмерів Зав’язка — у будинку Хелмерів з’являються фру Лінне та Нільс Крогстад: фру Лінне просить допомогти їй знайти роботу, а Крогстад — зробити йому «послугу».
Розвиток дії — Крогстад шантажує Нору. Жінка у відчаї шукає вихід зі скрутного становища.
Кульмінація — лист від Крогстада, з якого Торвальд дізнається про злочин дружини, а Нора — правду про Торвальда.
Розв’язка — Нора йде із дому, відкритий фінал.
4. Символи твору:
Ляльковий будинок - Дім із несправжніми, фальшивими цінностями
Новорічна ялинка - Спочатку — зелена та вбрана, потім — облізла й непотрібна, як і сімейне життя Нори
Мигдалеве печиво -Улюблені ласощі героїні. Спочатку їла його, ховаючись від чоловіка, потім почала робити це відкрито. Спочатку була слухняною «лялькою» в руках чоловіка, а потім стала живою, мислячою людиною
Образ тарантели - Бурхливий, емоційний танець як передвісник потрясінь
Маскарадні костюми - Життя має не тільки зовнішній бік, але і внутрішній, воно примушує героїв знімати маски, показувати справжнє обличчя
Різдво - Народження чогось нового у житті головних героїв. Нора відчула себе не лялькою, а людиною, Торвальд, втрачаючи дружину, починає розуміти, що потрібне чудо, щоб сім’я, як раніше, була справді щасливою
5. Суперечливий образ Нори:
Домашнє завдання: Письмово, в електронний щоденник. Запитання - Чому Нора наважилась покинути дітей? Чому каже " їм не потрібна така мати"?
Лютий Тема уроку: М.В. Гоголь "Ревізор"1. Життя і творчість Гоголя
Українці, що змінили світ
2. Експрес урок. Гоголь проти корупціїЧитати повість "Шинель"https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=402
Відповідь надіслати у Microsoft Office Word на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com .
30 березня
Відповідь надісл
Вівторок 13 квітня, 9Б
Середа 14 квітня, 9а
Тема уроку: Гарпер Лі. «Убити пересмішника». Реалії американської історії та їх відображення у творі.
Класику треба знати. Гарпер Лі
2. Роман "Убити пересмішника"
Огляд роману
Події роману
Цікаві факти про роман
3. Домашнє завдання: Прочитати онлайн роман та скласти письмово паспорт твору "Убити пересмішника"
Відповідь надіслати на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com
П'ятниця 16 квітня, 9А Понеділок 19 квітня, 9Б
Тема уроку: «Убити пересмішника». Проблема входження молоді в дорослий світ, зіткнення із жорстокістю.
Закріплення нового матеріалу.
1. Проблеми відсутності толерантності і справедливості в південних штатах провінційної Америки першої третини XX століття покладені в основу книги «Убити пересмішника».
2. «Хвилинка роздумів»: «Які проблеми, розкриті у творі, залишаються актуальними донині? Чого роман може навчити сучасну дитину або дорослу людину?»
(Соціальна нерівність; проблеми родини та виховання; проблема оточення, у якому ростуть діти; дискримінація; справедливість; толерантність, тема добра і зла, справедливості і несправедливості, тема людини і суспільства, відношення між батьками і дітьми, відношення дітей до оточуючих, віра в перемогу)
Перед вами головні герої твору, ви впізнали їх?
- Головні герої твору – в більшості діти. Які вони? Як живуть? Що впливає на їхній світогляд? Як протягом років змінюються їхні характери, погляди? Яке у них ставлення до батька, дорослих людей? Які моральні ідеали висвітлюються у творі?
3. Створення опорної схеми «Герої твору «Убити пересмішника». ( В зошит письмово)
Параметри порівняння Діти на початку твору Діти наприкінці твору Риси характеру
Ставлення одне до одного
Ставлення до дорослих
Захоплення, інтереси
4. Проблемне питання
- Як гадаєте, чому твір має назву «Убити пересмішника»?
( відповіді учні)
Вчитель:
Світ дорослих для дітей видається жорстоким. Вони не можуть спокійно реагувати на історію з негром і тому вважають , що це однаково як убити пересмішника, тобто зробити великий гріх. Джіна порівняла життя Тома Робінсона з пересмішником і зрозуміла, що люди такі жорстокі. Повернемося до твору. З цього приводу хочеться зачитати слова батька до сина: « Я б хотів, щоб ти стріляв на городі по металевим пляшкам. Але знаю, ти почнеш убивати пташок. Якщо зумієш влучити в пересмішника, стріляй скільки завгодно, але пам’ятай: убити пересмішника – то великий гріх. Я вперше чув, щоб Аттікус про що-небуть казав – гріх, і запитав міс Моді, чому – гріх?
- Твій батько правий – сказала міс Моді. Пересмішник – сама найкраща пташка, вона тільки співає нам на радість. Пересмішники не клюють ягоди в саду, не гніздяться в стріхах, вони тільки те й роблять, що співають для нас свої пісні. Ось чому убити пересмішника – великий гріх».
- У творі «Убити пересмішника» висвітлюється багато моральних і суспільних проблем. Америка 30-х років ХХ століття представляла собою країну, чорношкіре населення якої було позбавлене громадянських прав. Знаючи про це, Аттікус Фінч все ж береться захищати негра, знаючи заздалегідь, що програє справу.
- Чому автор висвітлює цю історію? Що хоче цим показати? Як у творі показано, що чорношкірі мешканці поважають адвоката Аттікуса Фінча?( є в країні чесні і порядні люди, здатні розуміти проблеми людей, у яких може бути і інший колір шкіри. Негри до останнього не покидали судове приміщення і тільки коли адвокат виходив, вони шанобливо піднялися)
Неймовірно зворушлива історія дорослішання дітей в умовах расової дискримінації і нетерпимості, де все ж знаходиться місце милосердю та доброті. Вони живуть своїм життям, у них свої мрії та фантазії, свої переживання та страхи ... І ось саме ці самі страхи дозволяють Джіму і Всевидьку побачити світ з іншого боку.
2. Завдання: Письмово
Літературний диктант 1. Де відбуваються події, описані в романі? 2. «Майже всі люди хороші, Всевидько, коли врешті -решт зрозумієш їх». Кому із героїв належать ці слова ? 3. За що Аттікус поважав місіс Дюбоз? 4. Чим захоплювалась міс Моді? 5. Який перший подарунок знайшли діти в дуплі дерева? 6. Чия фотографія на конкурсі виграла 5 доларів? 7. Що подарував Аттікус дітям на Різдво? 8. Який твір читав Джим місіс Дюбоз? 9. Чи були у Келпурнії свої діти? 10. «Найвлучніший стрілок на увесь округ Мейкомба?» Про кого так говорить міс Моді? 11. Кого в романі звати Чарльз Бейкер Харріс? 12. Що загубив Джим під час нічних походеньок біля будинку Артура Редлі?
Параметри порівняння | Діти на початку твору | Діти наприкінці твору |
Риси характеру | ||
Ставлення одне до одного | ||
Ставлення до дорослих | ||
Захоплення, інтереси |
Літературний диктант
Відповідь надіслати на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com Роботу підписуйте, вказуйте дату!
15 лютогоТема уроку: "Стара" і "нова" драма. Зміни в драматургії кінця 19 - початку 20 століття.1. Теорія літератури Порубіжжя ХІХ-ХХ ст. у європейському літературному процесі подарувало світові нове розуміння людини, митця та його особливого впливу на суспільство. Відкривши новий духовний простір, література сягнула далеко за межі традиційних тем й у глибини людської душі, не підвладні реалістичному дослідженню.
Театральну і драматичну естетику межі століть сформували творчі відкриття Г. Ібсена, Ю. А. Стріндберґа, К. Гамсуна, М. Метерлінка та ін.
Драматургія останньої третини ХІХ ст. вирізняється пошуком нових форм зображення дійсності засобами мистецтва. Так з’являється «нова драма».
Засновником «нової драми» вважають норвежця Генріка Ібсена. його ідеї підхопили німецький драматург Ґ. Гауптман, англійський — Дж. Б. Шоу, шведський — Ю. А. Стріндберґ, бельгійський — М. Метерлінк, французький — Е. Золя, російський — А. Чехов, український — В. Винниченко та ін.

«Стара драма»
Об’єкт порівняння
«Нова драма»
Події в житті персонажа
Трагедія
Життя особистості в суспільстві
Людина в незвичайних ситуаціях
Предмет
зображення
Людина сама створює певну складну ситуації
Відбувається зовнішній конфлікт між окремими особистостями
Центр уваги
Внутрішні, глибинні суперечності самої дійсності, зіткнення ідей, протиріч у душі й думках однієї людини
Через особисті якості людини
Драматичний
конфлікт
Через ідеали людини
Трагедія, комедія, драма
Жанр
Трагікомедія («драма ідей», інтелектуальна, аналітична драма)
Узагальнений тип людини
Головний герой
Людина середнього класу, незвичайна особистість
Головні та другорядні, позитивні й негативні
Решта героїв
Виступають у творі то головними, то другорядними, характери неоднозначні, сповнені суперечностей
Порушує реальні проблеми, повчає, робить висновки
Автор
Відтворює духовні пошуки, терзання. Не дає однозначних відповідей
Спостерігає, отримує враження
Читач, глядач
Переживає разом із героями, дискутує з ними та про них
Має зрозуміле, чітке та очікуване завершення, розв’язку
Фінал твору
Відкритий, незавершений, спонукає до дискусій, роздумів
«Нова драма» поставила в центрі уваги особистість, але не в її соціальних зв’язках, а в площині духовності, індивідуальних переживань і відчуттів загальної атмосфери епохи на зламі століть. Драматурги прагнули розкрити «трагедію життя», а не «трагедію в житті», закликали до осмислення глибинної сутності дійсності, пошуку гармонії. Театр стає «інтелектуальним», «дискусійним». на перший план виходить внутрішній конфлікт, а не зовнішня дія. У «новій драмі» вже можна помітити ознаки модернізму — символізм, імпресіонізм, неоромантизм тощо.
Новими й не зовсім звичними на сценах театрів були картини повсякденного життя, побуту банкірів, комерсантів, адвокатів і навіть робітників, злидарів. Чи не вперше почали порушувати жіноче питання, проблему ґендерної рівності. У п’єсах стало більше критичного, викривального пафосу.
Було навіть переосмислено природу драматичного жанру. У житті часто сумне поєднується із комічним і навпаки, тому розвивається новий жанр трагікомедії. Замість «любовних трикутників», таємниць, кримінальних злочинів, тобто «зовнішньої інтриги» драматурги вирішили звертатися до показу ідейних конфліктів (Б. Шоу), внутрішньої прихованої інтриги (М. Метерлінк), складної гри підтекстів (А. Чехов).
Герої «нової драми» вирізняються суперечливими характерами, часто навіть складно визначити, хто з них головний, а хто — другорядний, у кого переважають позитивні риси, а в кого — негативні. Інколи вони протягом твору виступають то головними, то другорядними. Персонажі розмовляють сучасною літературною мовою, використовують просторічну лексику, чим наближаються до глядача (читача). П’єси вже не мають зрозумілого, завершеного закінчення — його доводиться додумувати самому читачеві чи глядачеві. Виникнення «нової драми» завдяки широкому резонансові суттєво вплинуло на гуманізацію всього суспільства.
2 Біографія Г. Ібсена
Домашнє завдання: Порівняльну таблицю "старої" та "нової" драми записать у зошит. Прочитати драму Генріка Ібсена "Ляльковий дім", ознайомитись із біографією письменника
12 січня, 2021
Тема уроку: Оноре де Бальзак "Гобсек". Влада золота та її філософія у повісті
Порубіжжя ХІХ-ХХ ст. у європейському літературному процесі подарувало світові нове розуміння людини, митця та його особливого впливу на суспільство. Відкривши новий духовний простір, література сягнула далеко за межі традиційних тем й у глибини людської душі, не підвладні реалістичному дослідженню.
Театральну і драматичну естетику межі століть сформували творчі відкриття Г. Ібсена, Ю. А. Стріндберґа, К. Гамсуна, М. Метерлінка та ін.
Драматургія останньої третини ХІХ ст. вирізняється пошуком нових форм зображення дійсності засобами мистецтва. Так з’являється «нова драма».
Засновником «нової драми» вважають норвежця Генріка Ібсена. його ідеї підхопили німецький драматург Ґ. Гауптман, англійський — Дж. Б. Шоу, шведський — Ю. А. Стріндберґ, бельгійський — М. Метерлінк, французький — Е. Золя, російський — А. Чехов, український — В. Винниченко та ін.

«Стара драма» | Об’єкт порівняння | «Нова драма» |
Події в житті персонажа | Трагедія | Життя особистості в суспільстві |
Людина в незвичайних ситуаціях | Предмет зображення | Людина сама створює певну складну ситуації |
Відбувається зовнішній конфлікт між окремими особистостями | Центр уваги | Внутрішні, глибинні суперечності самої дійсності, зіткнення ідей, протиріч у душі й думках однієї людини |
Через особисті якості людини | Драматичний конфлікт | Через ідеали людини |
Трагедія, комедія, драма | Жанр | Трагікомедія («драма ідей», інтелектуальна, аналітична драма) |
Узагальнений тип людини | Головний герой | Людина середнього класу, незвичайна особистість |
Головні та другорядні, позитивні й негативні | Решта героїв | Виступають у творі то головними, то другорядними, характери неоднозначні, сповнені суперечностей |
Порушує реальні проблеми, повчає, робить висновки | Автор | Відтворює духовні пошуки, терзання. Не дає однозначних відповідей |
Спостерігає, отримує враження | Читач, глядач | Переживає разом із героями, дискутує з ними та про них |
Має зрозуміле, чітке та очікуване завершення, розв’язку | Фінал твору | Відкритий, незавершений, спонукає до дискусій, роздумів |
«Нова драма» поставила в центрі уваги особистість, але не в її соціальних зв’язках, а в площині духовності, індивідуальних переживань і відчуттів загальної атмосфери епохи на зламі століть. Драматурги прагнули розкрити «трагедію життя», а не «трагедію в житті», закликали до осмислення глибинної сутності дійсності, пошуку гармонії. Театр стає «інтелектуальним», «дискусійним». на перший план виходить внутрішній конфлікт, а не зовнішня дія. У «новій драмі» вже можна помітити ознаки модернізму — символізм, імпресіонізм, неоромантизм тощо.
Новими й не зовсім звичними на сценах театрів були картини повсякденного життя, побуту банкірів, комерсантів, адвокатів і навіть робітників, злидарів. Чи не вперше почали порушувати жіноче питання, проблему ґендерної рівності. У п’єсах стало більше критичного, викривального пафосу.
Було навіть переосмислено природу драматичного жанру. У житті часто сумне поєднується із комічним і навпаки, тому розвивається новий жанр трагікомедії. Замість «любовних трикутників», таємниць, кримінальних злочинів, тобто «зовнішньої інтриги» драматурги вирішили звертатися до показу ідейних конфліктів (Б. Шоу), внутрішньої прихованої інтриги (М. Метерлінк), складної гри підтекстів (А. Чехов).
Герої «нової драми» вирізняються суперечливими характерами, часто навіть складно визначити, хто з них головний, а хто — другорядний, у кого переважають позитивні риси, а в кого — негативні. Інколи вони протягом твору виступають то головними, то другорядними. Персонажі розмовляють сучасною літературною мовою, використовують просторічну лексику, чим наближаються до глядача (читача). П’єси вже не мають зрозумілого, завершеного закінчення — його доводиться додумувати самому читачеві чи глядачеві. Виникнення «нової драми» завдяки широкому резонансові суттєво вплинуло на гуманізацію всього суспільства.
1.Експрес урок: «Людська комедія» Оноре де Бальзака
2. Влада золота у творі
Відео урокВисново. Що значили гроші для героїв повісті...
Дистанційне навчання 202023, 27 листопадаТема уроку: О.С. Пушкін- життя і творчість. Лірика1. Життя поета
2. Відео урок. Любовна лірика Пушкіна
3. Завдання: Переглянути відео, прочитати підручник с. 81-88. Вивчити напам'ять"Я мить чудову пам'ятаю". Читати роман ''Євгеній Онєгін''
30 листопадаТема уроку: О.С.Пушкін. Роман у віршах "Євгеній Онєгін"
1. Аналіз роману
2. "Роман Евгений Онегин" - энциклопедия русской жизни
3. Характеристика образів
4. Фільм "Євгеній Онєгін"
Завдання: Виконати письмово. Відповідь надішліть мені на електронну пошту: makarenkolid08081991@gmail.com
1. Скласти план до другої глави.
2. Чому Євгеній Онєгін впав у"хандру", почав нудьгувати?
2 грудняТема уроку: Роман "Євгеній Онєгін". Дзеркальна композиція твору.
1. Особливості композиції твору
Автор
використовує прийом симетрії (зворотної симетрії або дзеркальної
композиції), раптового обривання сюжету (у найдраматичніший
момент), інверсії
(після І монологу героя подається опис петербурзького періоду життя Онєгіна, і
сюжет обривається раптово). Крім того відбувається ретардація – уповільнення дії
(ритм у селі не такий швидкий, як в Петербурзі), а основний принцип зображення
– контраст
іантитеза (і зовнішні прояви життя – столиця й провінція, і
внутрішній світ героїв – глибина і посередність).
-
Докладніше розглянемо
сутність поняття «дзеркальна композиція». Сутність
дзеркальної
композиції зводиться до формули: кохання Тетяни – лист героєві – відповідь Онєгіна – дуель
Онєгіна з Ленським (кульмінація всього роману)
- кохання Онєгіна – лист до героїні – відповідь Тетяни.
Завдання: Охарактеризувати образ Онєгіна і Тетяни. Завдання 8 стор.115 теж письмово. Зробити конспект сьогоднішнього уроку із сторінки блогу
Відповідь надішліть мені на електронну пошту: makarenkolid08081991@gmail.com
- Опрацювати розділ підручника "Коментар архіваріуса" (ст.238 - 240);
- письмово відповісти на запитання 3, 4 і 5 (ст. 240 "Перевірте себе")
- Опрацювати сторінки підручника 253 - 256:
- скласти візитну картку Бернарда Шоу і записати в зошит;
- на сторінках 258-259 дізнаєтеся про міф, який покладено в основу п'єси "Пігмаліон"
- прочитати п'єсу "Пігмаліон" (в підручнику є уривки твору, ст.260 - 267)
- Опрацювати сторінки підручника 253 - 256:
- скласти візитну картку Бернарда Шоу і записати в зошит;
- на сторінках 258-259 дізнаєтеся про міф, який покладено в основу п'єси "Пігмаліон"
- прочитати п'єсу "Пігмаліон" (в підручнику є уривки твору, ст.260 - 267)
Завдання . Прочитати п'єси "Ляльковий дім" Генріка Ібсена і "Пігмаліон" Бернарда Шоу і виконати тести.
Тести
Б. Шоу
Пігмаліон
Фільм Ляльковий дім
Експрес-урок.
Завдання на 24, 27 березня
Завдання 8, 9, 10 підручник с.250 виконати письмово і надіслати мені, вказуйте прізвище
Вівторок 7 квітня, 9А
Четвер 9 квітня, 9Б
Всім доброго ранку, я вас вітаю, я впевнена, що настрій у вас гарний і ми можемо починати нашу роботу. Я вірю у вас!Тема уроку: Підготовка до контрольної роботи з теми "Нові тенденції у драматургії". Написання твору - роздуму
Завдання: Теми твору знайдете на с. 271 у підручнику.
Відповідь надіслати у Microsoft Office Word на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com
ВИМОГИ ДО ТВОРУ
Мета –
вироблення вміння виражати свої літературні погляди, співвідносити їх з
критичною літературою.
Зразок
Сьоме вересня (в старших класах можна
цифрами на полях) – 7.09
Класний
контрольний твір
Назва
твору
Твір
складається із трьох частин: вступ, основна частина
і висновок.
Цитат у творі небагато
(2-3). Цитата пишеться в лапках і
вказується автор. Якщо зберігається віршований рядочок, лапки не ставляться, а
цитата пишеться з нового рядочка. Якщо пишемо вірш підряд одним рядочком, то
ставимо лапки. Якщо твір за творчістю одного автора, то пишемо його цитату без
назви автора, а вказуємо в дужках із якого твору цитата.
Обсяг твору:
·
9 кл. – 2,5-3,0 стор.,
Головний
недолік – це невміння розкрити тему, відсутність
власних думок, невміння користуватися текстом і цитатами, відсутність зв’язку
із сучасністю.
Як працювати над твором
1. Зміст твору має відповідати темі (про що писатимете) та основній думці
(що ви стверджуватимете).
2. Не пишіть зайвого (що не
стосується теми висловлювання).
3. Стежте за порядком викладу
думок.
4. Використовуйте відомі вам
мовні засоби зв'язку між реченнями в тексті.
5. Дбайте про мовленнєве
оформлення.
П'ятниця 10 квітня
П'ятниця 10 квітня
Всім доброго ранку, я вас вітаю, я впевнена, що настрій у вас гарний і ми можемо починати нашу роботу. Я вірю у вас!
Тема уроку: Контрольна робота з теми"Нові тенденції у драматургії". Написання твору - роздуму.
Завдання: Будьте уважні при написанні твору: чітко розмежовуйте абзаци, уникайте повторів, слідкуйте за логічністю викладу матеріалу. Роботу надіслати сьогодні.
Відповідь надіслати у Microsoft Office Word на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com
Вівторок 14 квітня 9А
Тема уроку: Література XX-XXI ст. Класична та масова література. Творчість Рея Бредбері.
Завдання: Прочитайте с. 274 підручника
П'ятниця 24 квітня
Всім доброго ранку, я вас вітаю, я впевнена, що настрій у вас гарний і ми можемо починати нашу роботу. Я вірю у вас!
Тема уроку: Самостійна робота за романом Рея Бредбері "451° за Фаренгейтом".
Бажаю успіхів!
Вівторок 28 квітня, 9А
П'ятниця 8 травня
Всім доброго ранку, я вас вітаю, я впевнена, що настрій у вас гарний і ми можемо починати нашу роботу.
Вівторок 12 травня, 9А
Четвер 14 травня, 9Б
Тема уроку: Проблема життя і смерті, любові і відданості у творі «Історія одного кохання». Підготовка до контрольної роботи
5. Завдання: Повторити творчість Рея Бредбері, Гарпер Лі, Еріка Сігела, пригадати їх твори, героїв, звернуть увагу на проблематику, згадайте поняття роман, фантастика, класична та масова література.
П'ятниця 15 травня
Всім доброго ранку, я вас вітаю, я впевнена, що настрій у вас гарний і ми можемо починати нашу роботу. Я вірю у вас!
Тема уроку: Контрольна робота
Відповідь надіслати у Microsoft Office Word на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com .
Оформлення роботи:
Бажаю удачі!



























