Дистанційне навчання 2023
Середа 15 березня
Тема уроку: Мольєр – майстер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво
4. Домашнє завдання:Прочитати Мольєра "Міщанин - шляхтич" https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=151
Тема уроку: Барбара Космовська «Буба», «Буба: мертвий сезон». Художній світ Б. Космовської
Буктрейлер до книги
Барбáра Космовська «Буба» | |
Епоха | Друга половина XX ст. , сучасність |
Тема | Стосунки з рідними; непорозуміння з подругами; перша нещаслива закоханість; переживання з приводу зовнішності Буби |
Ідея | Батьки не завжди є авторитетом, бо вони недосконалі, можуть помилятися, говорити неправду, мати безліч проблем з дітьми |
Проблематика | Сімейні цінності, як подолати проблеми в сім’ї та зробити щасливими всіх членів родини |
Автобіографіч-ність твору | Автобіографічний |
Наявність прототипів | Дідусь Генрик, добре розуміє онуку, підтримує, пишається нею – точнісінька мама Б. Космовської, Буба нагадує саму письменницю |
Середа 20 квітня
Тема уроку: Контрольна робота за темою "Бароко і класицизм"
Відповідь надіслати у електронний щоденник
Контрольна робота № 5
Бароко і класицизм
Рівень 1
Знайдіть
правильну відповідь
1. Що
означає слово «класицизм» у перекладі з латинської мови?
А) правильний; В) зразковий;
Б) гармонійний ; Г) вишуканий.
2. В якому жанрі класицизм одержав найбільш
повне вираження?
А) драма; В)
ода;
Б) героїчна поема; Г) сонет.
3. Головний принцип барокової літератури це -
..?
А) зіставлення; В) контраст;
Б) порівняння; Г)
паралелізм .
4. Біля витоків англійської поезії бароко
стояв:
А) Лафонтен; В) Дж. Донн;
Б) Н.Буало;
Г) Гонгора.
5. Назва театру, який заснував Мольєр?
А) «Сучасний театр»; В) «Славетний
театр»;
Б) «Блискучий театр»; Г) «Класичний театр».
6. Кому з героїв комедії «Міщанин-шляхтич»
належать слова: «Мені просто сором дивитися на все, що ти виробляєш»?
А) пані Журден; Б) Люсіль;
В) Ніколь;
Г) Дорімені.
Всього:
3 бали
Рівень 2
1.
Установіть відповідність між представниками доби Бароко і видом
мистецтва, яке вони представляли:
А
Дж.Донн, Гонгора, Мольєр 1 Живопис
Б Караваджо, Веласкес, Пауль Рубенс 2 музика
В
Іоганн Бах, Вівальді, Гендель 3
література
Г
Лоренцо Берніні, Бартоломео 4 архітектура
Растреллі, Франческо Борроміні 5 скульптура
2. В якому творі вперше було викладено
теоретичні засади французького класицизму?
3. Назвати
відомих вам представників класицизму.
Всього: 3 бали
Рівень 3
1.
Сформулюйте основну думку вірша Джона Донна «Щоб мучить мене…»?
2.
Схарактеризуйте образ пана
Журдена. Назвіть його позитивні і
негативні риси.
Всього:
3 бали
Рівень 4
Напишіть
твір-мініатюру на одну із тем (на вибір)
1. «Я – клубок протиріч» (Ліричний герой у
поезії бароко)
2. «Сміх у комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич»».
Всього:
3 бали
Березень
Тема уроку: Сервантес "Дон Кіхот".
2. Складання характеристик героїв роману
Характеристика Дон Кіхота та Санчо Панса (записати в зошити)
Дон Кіхот | Санчо Панса |
• Бідний ідальго; • захопився лицарськими романами і прагне змінити світ; • вигадав собі нове ім’я, живе у своєму вигаданому світі; • риси характеру: • безкорисливість; • щедрість; • щирість; • довірливість; • наївність; • безрозсудна сміливість; • енергійність; • підкреслена серйозність (відсутність почуття гумору); • рішучість; • скромність; • делікатність; • аскетизм (байдужість до матеріальних благ та здоров’я); • почуття гідності | • Бідний селянин; • «багатий на дітей і бідний на статки»; • погодився мандрувати з корисливих мотивів; • не вміє читати й писати; • риси характеру: • мріє розбагатіти; • обережний; • егоїст; • не наражається на небезпеку без поважної причини; • боязкий; • здатний на співчуття; • прагне справедливості; • обмежений у мріях; • «прикутий до землі»; • тверезий практик |
Висновок. Результатом спілкування головних героїв є те, що Дон Кіхот стає обережнішим, враховує реалії життя, вчиться народної мудрості, а Санчо Панса захоплюється ентузіазмом Дон Кіхота, стає менш корисливим та більш справедливим і сміливим.
3. Сміхова стихія в романі
• Комічне — смішне в житті та мистецтві. Для комічного характерним є зображення різних життєвих невідповідностей, відхилень від норми, суспільних недоліків з позиції високого естетичного ідеалу, який художник має в душі та утверджує в мистецтві.(запишіть в зошити)
• Які комічні сцени є в розділах роману?(запишіть в зошити)
«Вічні» образи — це такі образи, які за глибиною художнього узагальнення виходять за межі конкретних творів та зображеної в них історичної доби, містять невичерпні можливості філософського осмислення буття.
1. Життя і творчість Франческо Петрарки
2. Збірка "Канцоньєре"
3. Аналіз сонетів 61,132
Доброго ранку, я вітаю вас, дякую тим хто відповідально ставиться до роботи. Я продовжую нашу подорож сторінками світової класики. Тож вперед!
Тема уроку: Антуан де Сент Екзюпері. Життя і творчість Повість – казка "Маленький принц"
Урок розпочнемо із знайомства з відомим французьким письменником.
Читаємо і працюємо над твором:
Домащнє авдання: 1. Виписати в зошит поняття притча с.261. 2. Прочитати твір "Маленький принц".
Тема уроку: Людські стосунки і моральні цінності у повісті "Маленький принц"
Завдання: 1. Поясни цитати.
Вказуйте своє прізвище
Відповідь надіслати у Microsoft Office Word на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com
26 квітня
Доброго ранку, я вас вітаю і бажаю гарного настрою. Починаємо роботу.
Тема уроку: Художні образи казки-притчі "Маленький принц"
Паспорт твору допоможе вам краще розібратись із твором.
Завдання: Переглянути картку і виконати письмово завдання. Роботу підписати. Відповідь надіслати у Microsoft Office Word на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com
16 лютого
Тема уроку: Мігель де Сервантес Сааведра "Дон Кіхот".Історія написання, особливості сюжету, композиція.
Знайомство з письменником
Експрес урок
Урок за романом
Домашнє завдання: Переглянути відео, прочитати роман (1частина)
18 - 19 січня
Тема уроку: Література середньовічної Європи. " Пісня про Роланда". Історична основа й поетичне переосмислення в ньому.
1. Дистанційний урок за темою
2. Література Середньовіччя. Героїчний епос Середньовіччя
3. Буктрейлер до твору
4. Пісня про Роланда. Скорочено
Домашнє завдання: Прочитати твір. Скласти план с. 158-165. Відповідь надіслати на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com
11 січня
Тема уроку: Творчість Омара Хайяма. Рубаї
1. Життя і творчість поета
2. Цікаві факти
3. Відео урок
4. Теорія літератури
Рубаї — одна із найскладніших жанрових форм таджицько-перської поезії. Обсяг рубаї — чотири рядки, три з яких (а іноді і всі чотири) римуються між собою
5. Домашнє завдання: Ознайомитись із творчістю Хайяма.
Дистанційне навчання
23 листопада
Завдання : Літературний диктант. Письмово в зошит
27, 30 листопада
2. Урок за поемою
3.Історія створення, образи поеми
4 грудня
Тема уроку: Квінт Горацій Флакк " До Мельпомени"
Відео урок.
2. Опрацювати статтю підручника с.236-239, конспект в зошит.
Аудіокнига
Біографія Мольєра
Експрес урок
3авдання на 23-25 березня
ЗАВДАННЯ з підручника с. 254 - 3, 6, 10, виконати письмово і надіслати на електронну пошту
Понеділок 6 квітня
Добрий день, я продовжую нашу з вами роботу і сподіваюсь, що ви готові працювати. Ви молодці і у вас все вийде.
Тема уроку: Підготовка до контрольної роботи за темою "Бароко і класицизм"
Середа 8 квітня
Тема уроку: Контрольна робота за темою "Бароко і класицизм". Контрольний твір.
Завдання: Сьогодні ми пишемо з вами твір, теми твору ви знайдете на с.258 вашого підручника.
Відповідь надіслати у Microsoft Office Word на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com
Роботи роздруковуються і зберігаються.
Роботи роздруковуються і зберігаються.
ВИМОГИ ДО ТВОРУ
Мета – вироблення вміння виражати свої літературні погляди, співвідносити їх з критичною літературою.
Зразок
Сьоме вересня (в старших класах можна цифрами на полях) – 7.09
Класний контрольний твір
Назва твору
Твір складається із трьох частин: вступ, основна частина і висновок.
Цитат у творі небагато (2-3). Цитата пишеться в лапках і вказується автор. Якщо зберігається віршований рядочок, лапки не ставляться, а цитата пишеться з нового рядочка. Якщо пишемо вірш підряд одним рядочком, то ставимо лапки. Якщо твір за творчістю одного автора, то пишемо його цитату без назви автора, а вказуємо в дужках із якого твору цитата.
Обсяг твору:
· 8 кл. – 2,0- 2,5стор.,
Головний недолік – це невміння розкрити тему, відсутність власних думок, невміння користуватися текстом і цитатами, відсутність зв’язку із сучасністю.
Як працювати над твором
1. Зміст твору має відповідати темі (про що писатимете) та основній думці (що ви стверджуватимете).
2. Не пишіть зайвого (що не стосується теми висловлювання).
3. Стежте за порядком викладу думок.
4. Використовуйте відомі вам мовні засоби зв'язку між реченнями в тексті.
5. Дбайте про мовленнєве оформлення.
Середа 15 квітня
Доброго ранку, я вас вітаю і бажаю гарного настрою. Починаємо роботу.
Середа 15 квітня
Понеділок 27 квітня
Доброго ранку, я вас вітаю і бажаю гарного настрою.
Тема уроку: Самостійна робота за казкою-притчею «Маленький принц»
Завдання: Повторити прочитане і виконати завдання.
Роботу підписати. Відповідь надіслати у Microsoft Office Word на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com
1. Тести
1. А. де Сент-Екзюпері – письменник:
а) англійський; б) французький; в) німецький.
2. Антуан народився у шляхетній …
родині:
а) князівській; б) баронській; в) графській.
3. Де потрапив у аварію оповідач із
казки «Маленький принц»:
а) у горах; б) у пустелі; в) на морі?
4. Питної води він мав од сили на:
а)
два дні; б) три дні; в) тиждень.
5. «Так я узнав ще одну важливу річ:
його планета навряд чи більша ніж…»:
а) будинок; б) кімната; в) місто.
6. Маленький принц жив на планеті:
а) астероїд Б-612; б) астероїд В-612; в) астероїд Д-612.
7. Ґрунт планети був геть уражений жахливим насінням:
а) кульбаб; б) баобабів; в) будяків.
8. Маленький принц мав правило:
«Прибрався сам уранці – ретельно
прибери і свою…»:
а) постіль; б) оселю; в) планету.
9. Довгий час хлопчик мав тільки
одну розвагу:
а) милуватися сходом сонця; б) милуватися заходом сонця; в) прогулянки планетою.
10. Троянда на планеті Мал. принца боялася:
а) протягів; б) тигрів; в)
гусениць.
11. Хто із жителів планет, які відвідав Маленький принц, уособлював
відповідальність: а) король; б) ліхтарник; в) географ?
12. Про кого Маленький принц сказав: «Він єдиний, хто міг би стати моїм
другом. Але його планета надто
маленька…»:
а) короля; б) бізнесмена; в) ліхтарника?
13. Кого першого зустрів хлопчик на
Землі:а) льотчика; б) змію; в) лиса?
14. «З людьми теж одиноко», - запевняє:
а)
троянда; б) змія; в) лис.
15. Вулкани на планеті Маленького принца сягали йому до:
а) колін; б) пояса; в) плеч.
16. Яким треба бути, на думку лиса, що приручити його:
а) розумним; б) добрим; в) терплячим?
17. Головне, як вважав лис, можна побачити:
а) серцем; б) очима; в) через
лупу.
18. Поїзд у казці символізує:
а) постійну дорогу; б) людськідолі; в) спустошення душі.
19. Скільки часу витрачає людина, за словами торговця пілюлями, щоб
втамувати спрагу:
а) 53 хвилини;
б) 43 хвилини; в) 33 хвилини?
20. Скільки часу Маленький принц
пробув на Землі:
а) тиждень; б) місяць; в) рік?
21. З чим порівнював воду Маленький принц у словах: «Коли ти дав мені
напитися, вона була наче…»:
а)
мед; б) музика; в) пісня
22. Маленький принц говорив, що вода буває потрібна і …
а) очам; б) душі; в) серцю.
23. А. де Сент-Екзюпері вважав, що «величезний край, з якого ми усі
прийшли», - це:
а) дитинство;
б) космос; в) Земля.
24. «Маленький принц» - це:а) казка-повість:
б) казка-притча; в)
казка-драма.
2. Розгорнута відповідь на запитання: Чого мене навчив Маленький принц?
Середа 29 квітня
Тема уроку: Річард Бах. «Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору Баха як філософська метафора людського буття.
Мудрі слова від Р. Баха
2. Повість-притча "Чайка Джонатан Лівінгстон" - це про тих, хто слухає власне серце і всупереч усьому йде до своєї мрії.
Буктрейлер до твору
Аудіокнига
Фільм Чайка Джонатан
Завдання: Прочитати повість. Виписати в зошит поняття притча.
Понеділок 4 травня
Тема уроку: Утілення прагнення до високої мети в образі
чайки Джонатана. Алегоричні образи повісті.
1. Пригадаймо шлях Джонатана
2. Дистанційний урок Річард Бах. Алегоричні образи повісті «Чайка Джонатан Лівінгстон» - 8 клас
Понеділок 27 квітня
Доброго ранку, я вас вітаю і бажаю гарного настрою.
Тема уроку: Самостійна робота за казкою-притчею «Маленький принц»
Завдання: Повторити прочитане і виконати завдання.
Роботу підписати. Відповідь надіслати у Microsoft Office Word на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com
Середа 29 квітня
Тема уроку: Річард Бах. «Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору Баха як філософська метафора людського буття.
2. Повість-притча "Чайка Джонатан Лівінгстон" - це про тих, хто слухає власне серце і всупереч усьому йде до своєї мрії.
Буктрейлер до твору
Аудіокнига
Фільм Чайка Джонатан
Завдання: Прочитати повість. Виписати в зошит поняття притча.
Понеділок 4 травня
Тема уроку: Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана. Алегоричні образи повісті.
1. Пригадаймо шлях Джонатана
2. Дистанційний урок Річард Бах. Алегоричні образи повісті «Чайка Джонатан Лівінгстон» - 8 клас
3. Словникова робота(запис у зошити)
4. Висновок (запис у зошити)
Мораль притчі: місія кожного полягає в тому, щоб стати більш досконалим. На цій дорозі можлива втрата старих друзів, навіть родини, однак не треба перейматися цим, за певний час з’являться нові. Необхідно кожному пам’ятати і не забувати про те, що в усіх випробуваннях їх буде підтримувати безмежна сила світла.
Алегоричність повісті:
• зграя чайок — наше повсякденне життя;
• політ Джонатана Лівінгстона — свобода;
• прагнення вдосконалювати політ — шляхи людського самовдосконалення, бажання пізнати сенс буття й осмислити свій статус у світі.
Оповідання
«Чайка Джонатан Лівінгстон» принесло своєму
авторові світову популярність і любов
читачів різних країн. Він став символом безмежних можливостей
того, хто вміє мріяти, вірить у досконалість і любить життя. І хоч людина
не має крил, як чайка, але почуття крилатості - постійного самовдосконалення,
прагнення до високої мети – це і є справжній сенс життя. Це стверджує і відома
українська поетеса Ліна Костенко у вірші «Крила».
5. Завдання: Створити проєкт на тему "Всупереч усьому"
Розповісти на прикладах відомих людей світу, які всупереч усім негараздам досягли своєї мети. Проєкт у довільній формі.
Розповісти на прикладах відомих людей світу, які всупереч усім негараздам досягли своєї мети. Проєкт у довільній формі.





















