11 клас

Дистанційне навчання 2023
6 березня 
Тема уроку: Ернест Хемінгуей "Старий і море". Показ драматичних суперечностей людського буття; його осмисленості й абсурдності, перемог і поразок, величі й слабкості, протистояння природі та єдності з нею. Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.).


1. Ернест Хемінгуей


Відеопрезентація "Старий і море"




«Старий і море» — повість-притча американського письменника Ернеста Хемінгуея про кубинського рибалку Сантьяго, його боротьбу з гігантською рибиною, що стала найбільшою здобиччю у його житті. 


2. Символіка






3. Домашнє завдання. Письмово "Яке значення відіграє у творі образ Маноліно? Яким ви бачите фінал твору?"





























































 Контрольна робота за творчістю Е. М. Хемінгуея, Гарсіа Маркеса, Джона Гріна

                                    
Роботу надіслати до 16 год у електронний щоденник
                                                   Тести

 1.       Історія Сантьяго побудована як:

а) безпосередня розповідь про подію, опис дії;
б) перебіг думок і переживань героя, показ дії;
в) спогади рибалки про двобій з рибою, акулами;
г) сновидіння головного героя.
2. Старого називають чемпіоном, бо він:

а) переміг у перетисканні рук;
б) впіймав найбільшу рибу;
           в) виграв перегони човнів і яхт;                                                                                      г) дуже любив бейсбол.
3.Події в повісті Ернеста Хемінгуея «Старий і море» відбуваються:
а) у штаті Флорида в США;
б) на Кубі;
в) у штаті Каліфорнія в США;
г) на острові без імені.
4.  У творі Маркеса «Стариган із крилами» ангел залишився живим та піднявся в небо,  цим самим автор натякає нам ,що:

а)  люди змінилися на краще;
б)  люди полегшено зітхнули від тягаря;
в) люди мають надію на духовний порятунок;
г) що він полетів від них геть. 
5. Найголовнішою доброчинністю ангела було:
               а) лікувати хворих людей, які приходили в двір Пелайо;
б) уміння говорити людською мовою
в) терпіння;
               г) сидіти тихо.
6.  Що зробив один сміливець, коли старий довгий час не ворушився?
     а) припік бік розпеченою залізякою;
б) спробував нагодувати;
в) прив’язав до стовпа;
             г) вдарив по спині.

7. Назва роману Джона Ґріна "Провина зірок" - це відсилання (ремінісценція) до рядків
а)  трагедії Гете "Фауст";
б)  трагедії Шекспіра "Гамлет";
в)  трагедії Шекспіра «Юлій Цезар»;
д)  драми Б. Шоу "Пігмаліон".

8. Як завершується історія кохання Гейзел та Огастаса?

а)  Огастас запізнюється через сварку з батьками з приводу ускладнень його хвороби та подорожі, коли Гейзел та її мати приїжджають до його будинку на таксі;
б)  Петер Ван Гаутен особисто вручає листа Гейзел;
в)  Гейзел отримує листа від Лідавей Фліхентгарт із прикріпленими         чотирма додатками історії Огастаса;
г)  Гейзел, лежачи на траві, спостерігає за зірками на небі, усміхається, оскільки вона згадує Огастаса.

9. Провідним мотивом у творі Джона Гріна "Провина зірок" є

а)  мотив не знищенності кохання;
б)  мотив віри у світле майбутнє;
в) мотив любові рідних;
г) мотив вибору людини.

10. Перелічіть всі проблеми, які порушує автор в романі "Провина зірок"

а)  війни і миру;                                                                                              
б) життя і смерті;                                                                                        
в) призначення людини, її духовні та фізичні сил;
 г)  стійкість у випробуванні страшною хворобою.

11. Чому твір «Старий і море» Е. Хемінгуея називають повістю-притчею про людину?
12. Твір – мініатюра: «Коли повернеться янгол?» або "Мої враження від роману "Провина зірок"

                                                 Бажаю удачі! 




  6 травня

Тема уроку: Джон Майкл Ґрін «Провина зірок». Образи головних героїв. Ідея цінності життя. Символіка назви твору. Ліризм, іронічність оповіді.

1. Коротко про Джона Майкла Ґріна







2. Експрес урок. Обов'язковий перегляд!




3. Буктрейлер до книги


5. Завдання: Висловіть свої враження від твору. Над чим змусив замислитись і взагалі...




Тема уроку: Габріель Гарсіа Маркес "Стариган із крилами" 

1.  Прочитати оповідання Маркеса "Стариган із крилами". 

На допомогу вам даю освітню платформу   Тисяча журавлів


Буктрейлер

Маркес: шлях до успіху


Експрес-урок

2. Домашнє завдання: Опрацювати у підручнику с.150-151. На 12-те запитання письмова відповідь.

Відповідь надіслати у електронний щоденник










Лютий
Тема уроку: Бертольд Брехт "епічний театр". Драма "Матінка Кураж та її діти
1. Життя і творчість


2. Експрес урок




3. Посилання на фільм "Дороги Анни Фірлінг" 1серіяhttps://www.youtube.com/watch?v=aiezB7gaeNw





















ТЕМА УРОКУ: Формування "театру абсурду" як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Огляд здобутків митців. Жанрові новації (драма-притча, трагікомедія). 

Перш за все япропоную вам  пригадати:
 1.  Що таке театр, де і коли виник?
2. Що таке драма?
Ми продовжуємо знайомство із драматургією.



Завдання: 1. Опрацювати дану інформацію та статтю із підручника с.160-162, зробіть стислий конспект у зошит.

2. Перегляньте кінофільм "Візит дами" за п'єсою Ф. Дюрренматта "Гостина старої дами" і дайте письмову відповідь на запитання:

"Візит дами" 1 серія

"Візит дами" 2 серія

- Які соціальні та психологічні явища викриває автор? За допомогою яких засобів? Відповідь надіслати у Microsoft Office Word на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com




                               Четвер 29 квітня

Тема уроку: Фрідріх Дюрренматт «Гостина старої дами». Значення іронії та гротеcку у творі.  

1. Пригадайте!Прочитайте інформацію.

2. Життя і творчість Фрідріха  Дюрренматта


3.   Вистава «Гостина старої дами», для любителів театру.  Історія створення, проблематика, сюжет, герої.







4. Завдання: 

Відповідь надіслати у Microsoft Office Word на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com





                                                 

Відповідь надіслати у Microsoft Office Word на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com                    Роботи підписуйте





27 травня 

Дякую за приємне задоволення працювати з вами. Удачі!

Тема: Узагальнення вивченого матеріалу

1. Мжнародні літературні премії


7 кращих бібліотек світу

                            
 Бажаю успіхів!































14 січня
Тема уроку: Розвиток жанру антиутопії у XX ст. : ознаки, представники. Джордж Орвелл "Скотоферма"
1.Сердце, отданное людям. Джордж Оруэлл


2. Ментальна карта "Антиутопія"
3. Експрес-урок 11. Дж. Орвелл. Колгосп тварин


4. Фільм "Скотоферма"

Домашнє завдання: Переглянути відео, прочитати повість. Письмово " Чи існують ідеологічні міфи в нашому житті, поясніть?"

Відповідь надішліть мені на електронну пошту: makarenkolid08081991@gmail.com







































Дистанційне навчання 2020
26 листопада

Тема уроку: Ромаїття течіймодернізму й авангардизму в ліриці XX ст. Гійом Аполлінер - поет авангардист. Тема кохання й часуу вірші ''Міст Мірабо''. Специфіка віршування автора

1. Життя і творчість Аполлінера


2. Експрес - урок . Творчість


3. Вірш '' Міст Мірабо''

4. Аналіз вірша '' Міст Мірабо''

5. Marc Lavoine - Le Pont Mirabeau(Guillaume Apollinaire). Для меломанів

6. Завдання: Переглянути відео, вивчити вірш напам'ять      
'' Міст Мірабо''

3, 4 грудня
Тема уроку: Райнер Марія Рільке "Згаси мій зір", "Орфей, Еврідіка, Гермес"
1. Життя Рільке, творчість


2. Рільке і Україна


3.Video-text 6. Р.М. Рільке. Орфей, Еврідіка, Гермес. Переклад М. Бажана (читає К. Ніколенко)


Video-text 5. Р. М. Рільке. «Згаси мій зір…». Переклад М. Бажана


3. На допомогу.
1.
2.
3.
4.

Завдання: Прочитати інформацію та опрацювати с. 80-82 підручника, переглянути відео, таблицю 1, 2 записать у зошит. Створити інфографіку до одного із віршів поета і роздрукувати





































Завдання на тиждень з  16  по  27  березня


                                         Четвер 9 квітня 11Б

                                         П'ятниця  

                                      

                                    Четвер 16 квітня 11Б

                                    П'ятниця  17 квітня 11 А

         Я вітаю вас, гадаю, що настрій у вас  гарний і ми можемо починати нашу роботу.               

ТЕМА УРОКУ: Творчість Габріеля Гарсіа Маркеса. Оповідання "Стариган  із крилами"


Відповідь надіслати у Microsoft Office Word на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com

Завдання: 1. Виконати тести. Вказуйте своє прізвище

                                      Тести до твору  Габріеля Гарсіа Маркеса

«Стариган із крилами»

1. Скільки часу не вщухав дощ у селі, де жив Пелайо?

а) дві доби;                 б) три доби;              в) цілий тиждень.

2. Яких істот виносив Пелайо з подвір’я?

а) павуків;                  б) жаб;                     в) крабів.

3. Як упав старенький дід на подвір’я Пелайо?

а) на правий бік;      б) обличчям у грязюку;     в) на спину.

4.Де замкнув Пелайо старого?

а) у дротяному курнику;

б) у старій пристройці біля будинку;

в) у дротяному сараї.

5.Хто, за словами отця Гонзаги, володіє найбільшими здібностями перевтілюватися і дурити людей?

а) домовий;          б) ангел;          в) диявол.

6. Що спало на думку Елісенді щодо людей, які приходили подивитися на старого?

а) брати з кожного п’ять центів;

б) брати з кожного п’ять сентаво;

в) брати з кожного кошик харчів.

7.Найголовнішою доброчинністю ангела було:

а) лікувати хворих людей, які приходили в двір Пелайо;

б) уміння говорити людською мовою;            в) терпіння.

8. Що зробив один сміливець, коли старий довгий час не ворушився?

а) припік бік розпеченою залізякою;

б) спробував нагодувати;         в) прив’язав до стовпа.

9. На кого перетворилася дівчина, яку показували в цирку, через непослух батьків?

а) на мураху;            б) на жабу;                в) на павука.

10.Що зробив Пелайо в новому будинку, щоб не залітали ангели:

а) огородив подвір’я високим парканом;

б) на вікна поставив нові грати;              в) зробив залізні двері.

11. Що господарі залишили без змін:

а) курник;               б) квітник на подвір’ї;            в) старий сарай.

12.Що сказав лікар про ангела?

а) що крила у діда несправжні;

б) що вітряна віспа не страшна для старого;

в) що у нього багато хвороб у серці та нирках.

13.За останню зиму ангел:

а) потоваришував з людьми;

б) дуже постарів;                в) почав допомагати Пелайо.

14.Що наспівував старий, коли його ніхто не чув:

а) молитву;        б) пісні старих мандрівників;       в) веселі віршики.

15.На кого був схожий ангел,коли йому вдалося піднятися вгору і полетіти:

а) на старого гірського орла;

б) на стару білосніжну чайку;            в) на старого яструба.

16. Що зробила Елісенда, коли ангел промайнув над останніми хатинами:

а) покликала чоловіка;      б) полегшено зітхнула;       в) гірко заплакала.

Завдання 2. Прокоментуйте цитату. Розгорнута відповідь


 

                                         Четвер 23 квітня 11Б

                                         П'ятниця 24 квітня 11 А

 Всім доброго ранку, я вас вітаю, я впевнена, що настрій у вас  гарний і ми можемо починати нашу роботу.