Дистанційне навчання 20236 березня Тема уроку: Ернест Хемінгуей "Старий і море". Показ драматичних
суперечностей людського буття; його осмисленості й абсурдності, перемог і
поразок, величі й слабкості, протистояння природі та єдності з нею. Символіка
образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.).
1. Ернест Хемінгуей
Відеопрезентація "Старий і море"
«Старий і море» — повість-притча американського письменника Ернеста Хемінгуея про кубинського рибалку Сантьяго, його боротьбу з гігантською рибиною, що стала найбільшою здобиччю у його житті.
3. Домашнє завдання. Письмово "Яке значення відіграє у творі образ Маноліно? Яким ви бачите фінал твору?"
Контрольна робота за творчістю Е. М. Хемінгуея, Гарсіа Маркеса, Джона Гріна
1. Ернест Хемінгуей
Відеопрезентація "Старий і море"
«Старий і море» — повість-притча американського письменника Ернеста Хемінгуея про кубинського рибалку Сантьяго, його боротьбу з гігантською рибиною, що стала найбільшою здобиччю у його житті.
3. Домашнє завдання. Письмово "Яке значення відіграє у творі образ Маноліно? Яким ви бачите фінал твору?"
Контрольна робота за творчістю Е. М. Хемінгуея, Гарсіа Маркеса, Джона Гріна
Роботу надіслати до 16 год у електронний щоденник Тести
1. Історія Сантьяго побудована як:
а) безпосередня розповідь про подію, опис дії; б) перебіг думок і переживань героя, показ дії; в) спогади рибалки про двобій з рибою, акулами; г) сновидіння головного героя. 2. Старого називають чемпіоном, бо він:
а) переміг у перетисканні рук; б) впіймав найбільшу рибу; в) виграв перегони човнів і яхт; г) дуже любив бейсбол.3.Події в повісті Ернеста Хемінгуея «Старий і море» відбуваються: а) у штаті Флорида в США; б) на Кубі; в) у штаті Каліфорнія в США; г) на острові без імені.4. У творі Маркеса «Стариган із крилами» ангел залишився живим та піднявся в небо, цим самим автор натякає нам ,що:
а) люди змінилися на краще; б) люди полегшено зітхнули від тягаря; в) люди мають надію на духовний порятунок; г) що він полетів від них геть. 5. Найголовнішою доброчинністю ангела було:
а) лікувати хворих людей, які приходили в двір Пелайо; б) уміння говорити людською мовою в) терпіння; г) сидіти тихо.
6. Що зробив один сміливець, коли старий довгий час не ворушився?
а) припік бік розпеченою залізякою; б) спробував нагодувати; в) прив’язав до стовпа; г) вдарив по спині.
7. Назва роману Джона Ґріна "Провина зірок" - це відсилання (ремінісценція) до рядківа) трагедії Гете "Фауст"; б) трагедії Шекспіра "Гамлет"; в) трагедії Шекспіра «Юлій Цезар»; д) драми Б. Шоу "Пігмаліон".
8. Як завершується історія кохання Гейзел та Огастаса?
а) Огастас запізнюється через сварку з батьками з приводу ускладнень його хвороби та подорожі, коли Гейзел та її мати приїжджають до його будинку на таксі; б) Петер Ван Гаутен особисто вручає листа Гейзел; в) Гейзел отримує листа від Лідавей Фліхентгарт із прикріпленими чотирма додатками історії Огастаса; г) Гейзел, лежачи на траві, спостерігає за зірками на небі, усміхається, оскільки вона згадує Огастаса.
9. Провідним мотивом у творі Джона Гріна "Провина зірок" є
а) мотив не знищенності кохання; б) мотив віри у світле майбутнє; в) мотив любові рідних; г) мотив вибору людини.
10. Перелічіть всі проблеми, які порушує автор в романі "Провина зірок"
а) війни і миру; б) життя і смерті; в) призначення людини, її духовні та фізичні сил; г) стійкість у випробуванні страшною хворобою.
11. Чому твір «Старий і море» Е. Хемінгуея називають повістю-притчею про людину? 12. Твір – мініатюра: «Коли повернеться янгол?» або "Мої враження від роману "Провина зірок"
Роботу надіслати до 16 год у електронний щоденник
Тести
1. Історія Сантьяго побудована як:
а) безпосередня розповідь про подію, опис дії;
б) перебіг думок і переживань героя, показ дії;
в) спогади рибалки про двобій з рибою, акулами;
г) сновидіння головного героя.
2. Старого називають чемпіоном, бо він:
а) переміг у перетисканні рук;
б) впіймав найбільшу рибу;
в) виграв перегони човнів і яхт; г) дуже любив бейсбол.
3.Події в повісті Ернеста Хемінгуея «Старий і море» відбуваються:
а) у штаті Флорида в США;
б) на Кубі;
в) у штаті Каліфорнія в США;
г) на острові без імені.
4. У творі Маркеса «Стариган із крилами» ангел залишився живим та піднявся в небо, цим самим автор натякає нам ,що:
а) люди змінилися на краще;
б) люди полегшено зітхнули від тягаря;
в) люди мають надію на духовний порятунок;
г) що він полетів від них геть.
5. Найголовнішою доброчинністю ангела було:
а) лікувати хворих людей, які приходили в двір Пелайо;
б) уміння говорити людською мовою
в) терпіння;
г) сидіти тихо.
6. Що зробив один сміливець, коли старий довгий час не ворушився?
а) припік бік розпеченою залізякою;
б) спробував нагодувати;
в) прив’язав до стовпа;
г) вдарив по спині.
7. Назва роману Джона Ґріна "Провина зірок" - це відсилання (ремінісценція) до рядків
а) трагедії Гете "Фауст";
б) трагедії Шекспіра "Гамлет";
в) трагедії Шекспіра «Юлій Цезар»;
д) драми Б. Шоу "Пігмаліон".
8. Як завершується історія кохання Гейзел та Огастаса?
а) Огастас запізнюється через сварку з батьками з приводу ускладнень його хвороби та подорожі, коли Гейзел та її мати приїжджають до його будинку на таксі;
б) Петер Ван Гаутен особисто вручає листа Гейзел;
в) Гейзел отримує листа від Лідавей Фліхентгарт із прикріпленими чотирма додатками історії Огастаса;
г) Гейзел, лежачи на траві, спостерігає за зірками на небі, усміхається, оскільки вона згадує Огастаса.
9. Провідним мотивом у творі Джона Гріна "Провина зірок" є
а) мотив не знищенності кохання;
б) мотив віри у світле майбутнє;
в) мотив любові рідних;
г) мотив вибору людини.
10. Перелічіть всі проблеми, які порушує автор в романі "Провина зірок"
а) війни і миру;
б) життя і смерті;
в) призначення людини, її духовні та фізичні сил;
г) стійкість у випробуванні страшною хворобою.
11. Чому твір «Старий і море» Е. Хемінгуея називають повістю-притчею про людину?
12. Твір – мініатюра: «Коли повернеться янгол?» або "Мої враження від роману "Провина зірок"
Бажаю удачі!
6 травня
2. Експрес урок. Обов'язковий перегляд!
3. Буктрейлер до книги
3. Буктрейлер до книги
5. Завдання: Висловіть свої враження від твору. Над чим змусив замислитись і взагалі...
Тема уроку: Габріель Гарсіа Маркес "Стариган із крилами"
1. Прочитати оповідання Маркеса "Стариган із крилами".
На допомогу вам даю освітню платформу Тисяча журавлів
Буктрейлер
Маркес: шлях до успіху
Експрес-урок
2. Домашнє завдання: Опрацювати у підручнику с.150-151. На 12-те запитання письмова відповідь.
Буктрейлер
Маркес: шлях до успіху
Експрес-урок
2. Домашнє завдання: Опрацювати у підручнику с.150-151. На 12-те запитання письмова відповідь.
Відповідь надіслати у електронний щоденник
ЛютийТема уроку: Бертольд Брехт "епічний театр". Драма "Матінка Кураж та її діти1. Життя і творчість
2. Експрес урок
3. Посилання на фільм "Дороги Анни Фірлінг" 1серіяhttps://www.youtube.com/watch?v=aiezB7gaeNw
ТЕМА УРОКУ: Формування "театру абсурду" як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Огляд здобутків митців. Жанрові новації (драма-притча, трагікомедія).
Завдання: 1. Опрацювати дану інформацію та статтю із підручника с.160-162, зробіть стислий конспект у зошит.
2. Перегляньте кінофільм "Візит дами" за п'єсою Ф. Дюрренматта "Гостина старої дами" і дайте письмову відповідь на запитання:
"Візит дами" 1 серія
"Візит дами" 2 серія
- Які соціальні та психологічні явища викриває автор? За допомогою яких засобів? Відповідь надіслати у Microsoft Office Word на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com
Четвер 29 квітня
Тема уроку: Фрідріх Дюрренматт «Гостина старої дами». Значення іронії та гротеcку у творі.
1. Пригадайте!Прочитайте інформацію.
2. Життя і творчість Фрідріха Дюрренматта
3. Вистава «Гостина старої дами», для любителів театру. Історія створення, проблематика, сюжет, герої.
4. Завдання:
1. Пригадайте!Прочитайте інформацію.
2. Життя і творчість Фрідріха Дюрренматта
3. Вистава «Гостина старої дами», для любителів театру. Історія створення, проблематика, сюжет, герої.
4. Завдання:
Відповідь надіслати у Microsoft Office Word на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com
Відповідь надіслати у Microsoft Office Word на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com Роботи підписуйте
27 травня
Дякую за приємне задоволення працювати з вами. Удачі!
Тема: Узагальнення вивченого матеріалу
1. Мжнародні літературні премії
1. Мжнародні літературні премії
7 кращих бібліотек світу
Бажаю успіхів!
14 січняТема уроку: Розвиток жанру антиутопії у XX ст. : ознаки, представники. Джордж Орвелл "Скотоферма"1.Сердце, отданное людям. Джордж Оруэлл
2. Ментальна карта "Антиутопія"
4. Фільм "Скотоферма"
Домашнє завдання: Переглянути відео, прочитати повість. Письмово " Чи існують ідеологічні міфи в нашому житті, поясніть?"
4. Фільм "Скотоферма"
Домашнє завдання: Переглянути відео, прочитати повість. Письмово " Чи існують ідеологічні міфи в нашому житті, поясніть?"
Відповідь надішліть мені на електронну пошту: makarenkolid08081991@gmail.com
Дистанційне навчання 202026 листопада
Тема уроку: Ромаїття течіймодернізму й авангардизму в ліриці XX ст. Гійом Аполлінер - поет авангардист. Тема кохання й часуу вірші ''Міст Мірабо''. Специфіка віршування автора
1. Життя і творчість Аполлінера
2. Експрес - урок . Творчість
3. Вірш '' Міст Мірабо''
4. Аналіз вірша '' Міст Мірабо''
6. Завдання: Переглянути відео, вивчити вірш напам'ять '' Міст Мірабо''
3, 4 грудняТема уроку: Райнер Марія Рільке "Згаси мій зір", "Орфей, Еврідіка, Гермес"1. Життя Рільке, творчість
2. Рільке і Україна
3.Video-text 6. Р.М. Рільке. Орфей, Еврідіка, Гермес. Переклад М. Бажана (читає К. Ніколенко)
2. Рільке і Україна
3.Video-text 6. Р.М. Рільке. Орфей, Еврідіка, Гермес. Переклад М. Бажана (читає К. Ніколенко)
Video-text 5. Р. М. Рільке. «Згаси мій зір…». Переклад М. Бажана
3. На допомогу.1.3.4.
Завдання: Прочитати інформацію та опрацювати с. 80-82 підручника, переглянути відео, таблицю 1, 2 записать у зошит. Створити інфографіку до одного із віршів поета і роздрукувати
Завдання на тиждень з 16 по 27 березня
3. На допомогу.
1.
Завдання: Прочитати інформацію та опрацювати с. 80-82 підручника, переглянути відео, таблицю 1, 2 записать у зошит. Створити інфографіку до одного із віршів поета і роздрукувати
Четвер 9 квітня 11Б
П'ятниця
Четвер 16 квітня 11Б
П'ятниця 17 квітня 11 А
Я вітаю вас, гадаю, що настрій у вас гарний і ми можемо починати нашу роботу.
ТЕМА УРОКУ: Творчість Габріеля Гарсіа Маркеса. Оповідання "Стариган із крилами"
Відповідь надіслати у Microsoft Office Word на мою почту makarenkolid08081991@gmail.com
Завдання: 1. Виконати тести. Вказуйте своє прізвище
Тести до твору Габріеля Гарсіа Маркеса
«Стариган із крилами»
1. Скільки часу не вщухав дощ у селі, де жив Пелайо?
а) дві доби; б) три доби; в) цілий тиждень.
2. Яких істот виносив Пелайо з подвір’я?
а) павуків; б) жаб; в) крабів.
3. Як упав старенький дід на подвір’я Пелайо?
а) на правий бік; б) обличчям у грязюку; в) на спину.
4.Де замкнув Пелайо старого?
а) у дротяному курнику;
б) у старій пристройці біля будинку;
в) у дротяному сараї.
5.Хто, за словами отця Гонзаги, володіє найбільшими
здібностями перевтілюватися і дурити людей?
а) домовий;
б) ангел; в) диявол.
6. Що спало на думку Елісенді щодо людей, які
приходили подивитися на старого?
а) брати з кожного п’ять центів;
б) брати з кожного п’ять сентаво;
в) брати з кожного кошик харчів.
7.Найголовнішою доброчинністю ангела було:
а) лікувати хворих людей, які приходили в двір
Пелайо;
б) уміння говорити людською мовою; в) терпіння.
8. Що зробив один сміливець, коли старий довгий час
не ворушився?
а) припік бік розпеченою залізякою;
б) спробував нагодувати; в) прив’язав до стовпа.
9. На кого перетворилася дівчина, яку показували в
цирку, через непослух батьків?
а) на мураху; б) на жабу; в) на павука.
10.Що зробив Пелайо в новому будинку, щоб не
залітали ангели:
а) огородив подвір’я високим парканом;
б) на вікна поставив нові грати; в) зробив залізні двері.
11. Що господарі залишили без змін:
а) курник; б) квітник на подвір’ї; в) старий сарай.
12.Що сказав лікар про ангела?
а) що крила у діда несправжні;
б) що вітряна віспа не страшна для старого;
в) що у нього багато хвороб у серці та нирках.
13.За останню зиму ангел:
а) потоваришував з людьми;
б) дуже постарів; в) почав допомагати Пелайо.
14.Що наспівував старий, коли його ніхто не чув:
а) молитву;
б) пісні старих мандрівників;
в) веселі віршики.
15.На кого був схожий ангел,коли йому вдалося
піднятися вгору і полетіти:
а) на старого гірського орла;
б) на стару білосніжну чайку; в) на старого яструба.
16. Що зробила Елісенда, коли ангел промайнув над
останніми хатинами:
а) покликала чоловіка; б) полегшено зітхнула; в) гірко заплакала.
Завдання 2. Прокоментуйте цитату. Розгорнута відповідь
Четвер 23 квітня 11Б
П'ятниця 24 квітня 11 А
Всім доброго ранку, я вас вітаю, я впевнена, що настрій у вас гарний і ми можемо починати нашу роботу.
























